ماجرای تعطیلی مدارس یزد و تاخیر در پرداخت حقوق معلمان پیگیری شد

پیام شما شهروندان عزیز در مورد تاخیر در پرداخت حقوق معلمان خرید خدمات و تعطیلی مدارس شهرستان یزد، توسط خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان پیگیری شد.

شما شهروندان عزیز در مورد تاخیر در پرداخت حقوق معلمان خرید خدمات و تعطیلی مدارس شهرستان یزد، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی برای پیگیری به سرویس استان‌ها ارجاع داده شد.

 

دغدغه روز/

شهروند خبرنگار ما با ارسال تصاویر از نارضایتی معلمان خرید خدمات جهت تاخیر در پرداخت حقوق و تعطیلی 10 روزه مدارس شهرستان یزد خبر داد و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

این مشکل توسط خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان پیگیری شد و توضیحات مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد را در خصوص حل مشکل معلمان و تعطیلی مدارس یزد در لینک زیر می توانید مشاهده کنید.

بررسی تعطیلی مدارس یزد/تأخیر در پرداخت حقوق معلمان و تعطیلی مدارس

محمد کاظم رحیمی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در تلاشیم برای تبدیل وضعیت معلمان یزدی در قالب قرار داد کار معین و بر اساس آزمون داخلی، نیرو‌ها تبدیل وضعیت شوند تا نگرانی پرداخت‌های به روز نشده آن‌ها رفع شود در حالی که معلمان خرید خدمت باید در آزمون‌های بعدی شرکت کنند تا مشکلی برای دریافت حق الزحمه نداشته باشند.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار