طباطبایی گفت: سرعت انتقال اطلاعات در تسریع در امر پاسخگویی موثر است و انتظار می‌رود رسانه‌ها در این زمینه بیش از پیش همراهی کنند.

سیدمحمد حسینی طباطبایی مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان گفت: رسانه در تسریع اطلاع‌رسانی از مطالبات موثر است و هر چه سرعت انتقال اطلاعات افزایش یابد، دستیابی به نتیجه‌های مدنظر تسریع می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت ایجاد رضایتمندی در جامعه با کمک رسانه‌ها گفت: ارایه اطلاعات و اطلاع‌رسانی به مردم منجر به رضایتمندی می‌شود و نقش تخصصی در تحقق این رویکرد بر عهده رسانه‌ها است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان به اجرای نهضت ملی مسکن از طرح‌های مهم دولت سیزدهم اشاره و اظهار کرد: رسانه‌ها نیز برای هماهنگی بخش‌ها و دستگاه‌های اجرایی مختلف برای پیشبرد هدف و تحقق طرح نهضت ملی مسکن دارای تکالیفی در حوزه اطلاع‌رسانی هستند و بدون نقش‌آفرینی آنان اهداف مدنظر محقق نمی‌شود.

وی ابراز کرد: حوزه کاری وزارت راه و شهرسازی گسترده است و اجرای طرح نهضت ملی مسکن و حمل و نقل، تامین اراضی و تامین مالی برای اجرای طرح‌ها از جمله وظایف این وزارتخانه در استان‌ها است.

حسینی طباطبایی ادامه داد: تامین اراضی برای ساخت خانه در قالب طرح نهضت ملی مسکن و تامین مالی با تخصیص تسهیلات در اداره‌کل راه و شهرسازی استان سمنان در دست پیگیری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.