معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت: همه باید برای حضور حداکثری مردم در عرصه مهم انتخابات امسال تلاش کنیم.

سیدعباس جوهری عصر دوشنبه در همایش آموزشی شورا‌های اسلامی شهر و روستا‌های استان تهران اظهار کرد: اولویت اول ستاد انتخابات، اجرای صحیح، دقیق و جزء به جزء فرآیند‌ها بر اساس قانون است.

وی افزود: دومین اولویت ستاد انتخابات برنامه ریزی برای محقق شدن چهار راهبرد تکلیفی مقام معظم رهبری، یعنی امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت در عرصه انتخابات است.

به گفته وی، یکی از مهم‌ترین وظایف شورا‌ها رسیدگی، پیگیری و رفع مشکلات مردم است و از این طریق می‌توانند نسبت به امید آفرینی میان مردم برای مشارکت در انتخابات اقدام کنند.

جوهری با بیان اینکه برگزاری انتخابات در تاریخ جمهوری اسلامی حساس و حائز اهمیت بوده است، افزود: دشمن بمباران تبلیغاتی خود را آغاز کرده و یک جنگ ترکیبی تمام عیار را برای ترویج ناامیدی مردم و کمرنگ کردن امر انتخابات در دستور کار قرار داده است.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران اضافه کرد: مشارکت قوی مردم یکی از مولفه‌هایی است که نقشه دشمن و تبلیغات آن‌ها را خنثی خواهد کرد.

وی ادامه داد: تعداد بالای ثبت نام کنندگان نوید انتخاباتی پرشور را دارد؛ لذا تبیین اهمیت شرکت مردم در سرنوشت خود و آینده انقلاب اسلامی می‌تواند مشارکت را تقویت کند که در این عرصه اعضاء شورا‌ها که مورد اطمینان و محل رجوع مردم هستند، نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

به گفته وی، مهم‌ترین نهاد مردمی که از نزدیک با مردم در ارتباط است شورا‌ها هستند که توقع داریم فرهنگ مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود و حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی را تبیین کنند.

جوهری انتخابات را حافظ و تجدید حیات کننده نظام اسلامی دانست، مشارکت مردم را تضمین کننده آینده کشور خواند و گفت: شورا‌ها از همه ظرفیت خود برای برگزاری انتخابات پرشور و با حضور حداکثری مردم استفاده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار