وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی ضمن استقبال از کوچ اجباری مردم غزه گفت با مهاجرت آن‌ها امکان بازگرداندن اهالی الغلاف و غوش قطیف وجود دارد.  

ایتمار بن غفیر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، امروز دوشنبه تایید کرد که او از آوارگی ساکنان نوار غزه به کشور‌های سراسر جهان استقبال می‌کند.

بن غفیر در کلیپ ضبط شده‌ای که در صفحه خود در پلتفرم X منتشر کرد، گفت: ما باید به سمت راه حلی برای تشویق مهاجرت غزه‌ای‌ها حرکت کنیم، این راه حل درست، عادلانه، اخلاقی و انسانی است.

وی افزود: ما در سرتاسر دنیا شرکایی داریم که می‌توانند به ما کمک کنند، تشویق به مهاجرت غزه‌ای‌ها به ما این امکان را می‌دهد که ساکنان الغلاف و غوش قطیف را برگردانیم.

پیش از این، نتانیاهو در جلسه حزب لیکود گفته بود که برای مهاجرت داوطلبانه مردم غزه به کشور‌های دیگر فشار می‌آورد و نخست وزیر اسرائیل تأیید کرد که «کار برای یافتن کشور‌هایی که می‌خواهند ساکنان غزه را به عنوان پناهنده جذب کنند، در حال انجام است».

نتانیاهو با تاکید بر اینکه جنگ در نوار غزه زمان زیادی خواهد برد و به پایان قریب‌الوقوع نزدیک نیست، گفت: ما متوقف نمی‌شویم و در روز‌های آینده به جنگ ادامه خواهیم داد و درگیری را عمیق‌تر خواهیم کرد. مبارزه طولانی است و به پایان نمی‌رسد.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۱ ۱۲ دی ۱۴۰۲
خدا از شما اسرئیلی ها نگذره
آخرین اخبار