معاون تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی استان کرمان از آغاز مسابقات مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح به میزبانی پلیس کرمان خبر داد.

سرهنگ فخرالدین توکلی گفت: مسابقات مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح از هشتم تا چهاردهم دی ماه با حضور بیش از ۶۰ نیروی وظیفه از استان‌های کرمان، هرمزگان، یزد و سیستان و بلوچستان به میزبانی پلیس کرمان در حال انجام هستند.

وی افزود: این مسابقات در ۱۵ رشته مختلف از جمله جوشکاری، تعمیر کولر گازی، پکیج، تعمیر خودرو‌های سبک، برق خودرو، امداد و نجات، نرم افزار پایتون، عکاسی، تعمیرموبایل، آرایشگری، آشپزی، خبازی و برخی رشته‌های دیگر برگزار و از میان آنان سه نفر که حائز رتبه برتر شده اند ضمن دریافت هدایای ارزنده به سطح مسابقات کشوری راه می‌یابند. 

معاون تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی استان کرمان با اشاره به برگزاری اختتامیه این مسابقات در مجتمع اندیشه و تجلیل از نفرات برتر بیان کرد: این دوره هفت روزه به برنامه‌های آموزشی، اردویی، آزمون و اختتامیه اختصاص می‌یابد که امیدواریم ارتقاء سطح توانمندی کارکنان مهارت آموز و کسب رتبه‌های برتر برای این عزیزان رقم بخورد و این طرح‌ها مورد استقبال سربازان اکنون و آینده کشور عزیزمان قرار بگیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار