رئیس کل دادگستری مازندران از آزادی ۱۹۹ زندانی با همت خیرین، مساعدت ستاد دیه کشور و ستاد دیه استان خبر داد.

حجت الاسلام اکبری رئیس کل دادگستری مازندران گفت: ۱۹۹ نفراز زندانیان محکوم مالی، مهریه، نفقه و حوادث کارگاهی که ۱۸۵ نفر آن‌ها مرد و ۱۴ نفر زن بوده اند؛ از ابتدای امسال تاکنون با همت خیرین، مساعدت ستاد دیه کشور و ستاد دیه استان از زندان‌های مازندران آزاد شدند.

او افزود:کل بدهی این زندانیان بیش از ۲۱۹ میلیارد تومان بوده که با پیگیری کارکنان دلسوز ستاد دیه و همکاری مددکاران و اعضای شورای حل اختلاف زندان‌های استان، شکات نسبت به بیش از ۶۲ میلیارد تومان از بدهی مذکور گذشت کردند.

حجت الاسلام اکبری در ادامه گفت: برای آزادی این مددجویان بیش از ۱۳ میلیارد تومان از طریق ستاد دیه کشور و ستاد دیه استان پرداخت شده و بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان حکم اعسار صادر شده است.

او افزود: بیش از ۱۱ میلیارد تومان در قالب تسهیلات بانکی پرداخت شده و مبلغ بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان نیز آورده زندانیان بوده است.

خیرین گرامی می‌توانند با مراجعه به دفتر ستاد دیه استان یا تماس با مسئول جذب کمک‌های خیرین این نمایندگی به شماره‌های ۳۳۳۴۶۶۹۸ و ۳۳۳۴۶۰۹۷ یا واریز وجوه به شماره حساب ۰۱۰۶۳۵۳۰۴۳۰۰۳ نزد بانک ملی یا شماره کارت ۶۰۳۷،۹۹۱۸،۹۹۹۷،۱۵۳۹ بنام ستاد دیه استان مازندران برای آزادی این دسته از زندانیان نیازمند مشارکت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.