اختصاص اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریالی برای بهسازی و آسفالت معابر شهرک صنعتی اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، از اختصاص اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال برای بهسازی و آسفالت معابر شهرک صنعتی اردبیل خبر داد.

هاشم علایی در جریان بازدید از شهرک صنعتی ۱ اردبیل، گفت: مراحل برگزاری مناقصه و تعیین پیمانکار بهسازی و آسفالت معابر در حال انجام است که به محض مساعد شدن شرایط آب و هوایی، نسبت به اجرای پروژه اقدام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل فرسودگی و نیاز به ترمیم معابر و تاسیسات شهرک صنعتی اردبیل ۱ را از مهم‌ترین مشکلات حال حاضر این شهرک صنعتی برشمرد و افزود: شهرک صنعتی اردبیل۱ به عنوان اولین و قدیمی‌ترین شهرک صنعتی استان با مساحت ۶۳ هکتار یکی از مراکز مهم تجاری و تولیدی شهر اردبیل محسوب می‌شود.

او تصریح کرد: حل مشکلات این شهرک صنعتی همواره مورد تاکید مسوولان بوده و تلاش می‌شود با جذب اعتبارات عمرانی و با استفاده از ظرفیت‌ها و منابع مختلف داخلی، مشکلات زیرساختی آن کاهش و مرتفع شود.

علایی ادامه داد: بر اساس قانون، ملزوم به واگذاری امور شهرک‌های صنعتی به شرکت‌های هستیم و یکی از اهداف مهم تشکیل این شرکت‌ها، کم کردن تصدی‌گری بخش دولتی و برون سپاری اداره امور شهرک‌ها به صاحبان واحدهای تولیدی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل می گوید: البته مشکلاتی نیز پیش‌روی این شرکت‌های خدماتی که متشکل از واحدهای تولیدی همان شهرک صنعتی هستند، وجود دارد که اختصاص بخشی از مالیات ارزش افزوده واحدهای تولیدی، بهترین راه‌حل ممکن برای تامین منابع پایدار به منظور بهسازی و اجرای زیرساخت‎‌های شهرک‌های صنعتی است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.