مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان انتخابات را نماد اقتدار نظام جمهوری اسلامی برشمرد .

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبرپور، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان صبح امروز در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت دهه بصیرت و هفته مقاومت در محل سازمان جهادکشاورزی استان سیستان وبلوچستان برگزار شد، انتخابات را نماد اقتدار نظام جمهوری اسلامی برشمرد و گفت رمز موفقیت ما در این است با بصیرت و آگاهی، فتنه‌های دشمنان را خنثی نموده و با تکیه به ولایت، این نظام الهی را در همه جبهه‌ها یاری نماییم.

اکبرپور افزود: دشمن امروز با چهره جدید دست به اقدامات تفرقه افکنانه زده تا مردم در شناسایی دوست و دشمن دچار تردید شده و با ایجاد شبهه، حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی را کمرنگ کنند.

وی در این مراسم با اشاره به رشادت‌های سردار دل‌ها گفت تفکر این شهید والامقام، تفکر ولایی بود و بعنوان یک سرباز در تمامی صحنه‌ها با معرفی دشمن واقعی و مبارزه با آن، بعنوان سردار بصیرت دنیا، محبوب دل‌ها شد.

 مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان از خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگران به عنوان سرمایه‌های ارزشمند نظام یاد کرد و گفت: عزت، سربلندی و افتخار میهن اسلامی و دستیابی به دستاورد‌های مختلف را مرهون خون مطهر شهیدان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.