تمدید مهلت ثبت‌نام در همایش زنان تاثیرگذار چهارمحال بختیاری تا ۱۳ دی‌ ماه

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری از تمدید مهلت ثبت‌نام در نخستین همایش زنان تاثرگذار استان تا ۱۳ دی‌ماه خبر داد.

زهرا حبیبی گفت: زنان علاقه‌مند با مراجعه به پایگاه اینترنتی http://www.banooiran.ir برای شرکت در نخستین همایش زنان تاثیرگذار استان که همزمان با دومین کنگره ملی بانوان تأثیرگذار برگزار می‌شود، نام‌نویسی کنند.

وی با اشاره به اینکه کنگره ملی زنان تاثیرگذار کشور ۱۳ دی‌ماه همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار می‌شود، گفت: فعالیت تاثیرگذاری در حوزه‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی از جمله شاخصه‌های قرار گرفتن در جمع بانوان برگزیده است.

به گفته وی، معرفی زنان نخبه و تاثیرگذار، تقویت جریان انقلابی بانوان، توسعه فرایند شناسایی زنان، ایجاد ارتباط بین نخبگان و کنشگران به‌منظور رفع خلا‌های موجود در جامعه زنان از مهمترین اهداف برگزاری این کنگره است.


بیشتر بخوانید


حبیبی با اشاره به هفته گرامیداشت زن و مادر گفت: تقدیر از بانوان فرهیخته شاغل در دستگاه‌های اجرایی، برپایی نمایشگاه توانمندی زنان، دیدار با مادران و همسران شهدا، کارگاه‌های آموزشی خاص بانوان، برپایی نشست‌هاب تخصصی سیره حضرت زهرا (س)، ارتقاء سطح سلامت بانوان، برگزاری مسابقات کتابخوانی و جشن‌های مناسبتی در این هفته برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.