کارگاه تخصصی اورژانس‌های پزشکی در ورزش در دانشگاه پیامبر اعظم شهرستان ساری برگزار شد.

کارگاه تخصصی اورژانس‌های پزشکی در ورزش با تدریس دکتر زهره هراتیان پزشک عالی فیفا و مدیر مرکز عالی پزشکی فیفا در ایران (ایفمارک) در دانشگاه پیامبر اعظم شهرستان ساری برپا شد.

این کارگاه تخصصی با برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، هیات فوتبال مازندران و هیات پزشکی ورزشی استان در مدت ۲ روز برگزار شد و شرکت کنندگان این کلاس با تازه‌ترین موارد پزشکی در ورزش آشنا شدند.

رحیم درزی خلردی ریاست هیات فوتبال مازندران در حاشیه برگزاری این کارگاه گفت: همان طور که درگذشته تاکید داشتم، همیشه یکی از اولویت‌های هیات فوتبال مازندران سلامت پزشکی اهالی فوتبال استان است که قصد داریم با برگزاری کارگاه‌های آموزشی به این موضوع دست پیدا کنیم.

او افزود: خوشبختانه این کارگاه تخصصی با تدریس دکتر هراتیان که یکی از نخبگان پزشکی ورزشی در کشور هستند برگزار شد که قطعا خروجی مناسبی را در حوزه پزشکی ورزشی به خصوص فوتبال در استان شاهد خواهیم بود.

متولی فوتبال مازندران در پایان گفت: به زودی در استان خبر‌های خوبی را در حوزه پزشکی خواهید شنید و تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا ورزشکارانمان در فضایی سالم به فعالیت فوتبالی بپردازند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار