رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: در حال حاضر با رشد ۴۰ درصدی ترانزیت کالا در پایانه‌های مرزی کشور رو به رو هستیم.

داریوش امانی در مراسم افتتاح پروژه‌های راهداری در اردبیل گفت: رشد ۴۰ درصدی ترانزیت کالا در دولت سیزدهم و با تلاش همه‌جانبه و تعامل با کشورهای همسایه اتفاق افتاده است.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به راه‌اندازی پنج گذرگاه در مسیر ایران با جمهوری آذربایجان اشاره کرد و افزود: با راه‌اندازی این گذرگاه، مشکل تردد خودرو‌های سنگین برطرف شده و نوبت‌دهی را به صورت مکانیزه شاهد خواهیم بود.

او با بیان اینکه در ۲۶ پایانه مرزی کشور سیستم نوبت‌‎دهی مکانیزه راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: با این اقدام دیگر شاهد تراکم تردد خودرو‌های سنگین در پایانه‌های مرزی نخواهیم بود.

امانی از تلاش‌های مدیران، کارکنان و راهداران پرتلاش استان اردبیل در تکمیل و راه‌اندازی پروژه‌های متعدد قدردانی کرد و افزود: در سایه تلاش نیرو‌های راهداری و متخصصان پارسال یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان و امسال نیز به ارزش یک‌هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان بهره‌برداری از پروژه‌های راهداری را در استان اردبیل شاهد بودیم.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: حل مشکل معیشتی و تبدیل وضعیت راهداران در دستور کار وزارت راه و شهرسازی است و در کنار آن برای استان اردبیل به عنوان چهارمین استان کشور مجوز خرید ۵۰ دستگاه ماشین‌آلات را صادر کردیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.