جاذبه‌های گردشگری ورودی‌های مازندران در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران معرفی می‌شود.

حسین ایزدی مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت: جاذبه‌های گردشگری ورودی‌های استان مازندران در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌وابسته تهران معرفی می‌شود.

او با بیان اینکه مازندران امسال برای نخستین بار با تم سبز در نمایشگاه حضور خواهد داشت، افزود: سفر در واقع از جاده و مسیر‌های ورودی شروع می‌شود اما متاسفانه در برنامه‌ریزی‌های سفر چندان جایگاهی ندارد.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از اعلام آمادگی ۲۵ فعال گردشگری تاکنون در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری خبر داد و گفت: تمامی جاذبه‌های گردشگری که در مسیر جاده‌ها و ورودی‌های استان قرار دارد و کمتر به آن پرداخته شده است در این دوره نمایشگاه معرفی می‌شود.

ایزدی از نمایشگاه‌ها به عنوان یکی از بهترین شیوه‌های تبلیغاتی و معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها به ویژه در زمینه گردشگری برشمرد و افزود: این نمایشگاه بهترین فرصت برای شهرداری‌هاست تا پتانسیل‌های شهری و منطقه‌ای خود را در قالب پکیج‌های گردشگری عرضه کنند.

او نقش بخش خصوصی در حوزه‌های سرمایه‌گذاری و معرفی خدمات ارائه شده بسیار با اهمیت برشمرد و گفت: بخش خصوصی با حضور در نمایشگاه‌های گردشگری می‌تواند علاوه بر معرفی تاسیسات و واحد‌های مورد بهره‌برداری خود، با بخش خصوصی کشور‌های حاضر به توافقاتی برای همکاری‌های دو جانبه برسد و زمینه ورود بیشتر گردشگران خارجی به کشور را فراهم کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران به نقش دفاتر خدمات گردشگری و تورگردان‌ها در نمایشگاه‌ها اشاره کرد و افزود: افزایش روابط بخش خصوصی به ویژه انجمن دفاتر خدمات مسافرتی، انجمن تورگردانان، جامعه هتل‌داران و سایر تشکل‌های صنفی با همتایان خارجی خود می‌تواند در افزایش ارتباطات گردشگری، تعریف تور‌ها و رونق گردشگری برای هر دو طرف موثر باشد و موفقیت در این روند نیز در نحوه حضور دفاتر خدمات گردشگری خلاصه می‌شود.

هفدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع بین‌المللی تهران ۲۳ الی ۲۶ در تهران برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.