کنسرت موسیقی با بازخوانی ترانه‌های ماندگار زنده یاد فریدون پوررضا توسط کیانوش علیپور در مجتمع خاتم الانبیاء رشت برگزار می‌شود.

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اعلام کرد: همزمان با هفته رشت برنامه‌های مشترکی با همکاره این اداره کل و شهرداری در حال اجرا است.

امسال هفته بصیرت و مقاومت با هفته رشت مقارن شده است و در پایان این هفته هم ایام سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است و بر این مبنا، حال و هوای اجرای برنامه‌ها در راستای پاسداشت این رویداد‌ها نیز خواهد بود.

همچنین هفته رشت امسال مصادف با گرامیداشت مقام مادر و روز زن است و ویژه برنامه جشن بزرگ ولادت حضرت زهرا (س) و روز رشت همراه با اجتماع دختران و پسران سلیمانی در پیاده راه فرهنگی این شهر برگزار می‌شود.

اجرای تئاتر خیابانی تندیس در پیاده راه فرهنگی شهرداری، نمایشگاه آثار برگزیده دومین رویداد جنگل بارانی با عنوان «ایوان هنر»، ویژه برنامه شهر خلاق خوراک در تالار مرکزی رشت، افتتاح نمایشگاه عکس هنرمندان گیلانی با عنوان «سردار آسمانی» در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) و نیز نمایشگاه بازآفرینی عکس‌های مفاخر رشت در گالری مارلیک این مجتمع از جمله این برنامه‌ها است.

همچنین جشن بزرگ ناوگان حمل و نقل عمومی شهر رشت، کنسرت موسیقی کودکان با عنوان «دیل گب» (به مدت ۲ روز در تاریخ‌های ۱۰ و ۱۱ دی ماه)، کنسرت موسیقی (بازخوانی ترانه‌های ماندگار فریدون پوررضا) توسط کیانوش علیپور در سالن شهید انصاری مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) از دیگر برنامه‌های هفته رشت امسال است.

رونمایی از سامانه شهروند سپاری و سامانه رشت من و سایر تولیدات شهرداری رشت در تالار مرکزی شهر، شب شعر با عنوان «رشت شعر» در سالن تئاتر تالار مرکزی، نشست علمی خلاق خوراک (تداکس) در تالار مرکزی و ... نیز در این هفته با همکاری مشترک اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و شهرداری رشت اجرا می‌شود.

۶ تا ۱۲ دی ماه هفته رشت نامگذاری شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.