در اعتباربخشی ادواری که توسط ارزیابان دانشگاهی هر سال انجام می شود، عملکرد بیمارستان ها در دوره زمانه یک ساله بررسی شده و به بیمارستان ها جهت بهبود کیفیت خدمات کمک می کند.

 محمد کاظم مومنی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت:از ابتدای سال تا کنون از ١٣ بیمارستان تحت پوشش دانشگاه، ١١بیمارستان توسط ارزیابان دانشگاهی مورد ارزیابی قرار گرفتند و دو بیمارستان باقی مانده نیز در روزهای آینده مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: اعتبار بخشی بیمارستان ها یکی از معتبرترین مدل های ارزیابی سیستماتیک است که مراکز ارائه خدمات درمانی را مبتنی بر کیفیت خدمات، ایمنی بیماران و کارکنان مورد ارزیابی قرار می دهد.

 مومنی ضمن تقدیر و تشکر از کارشناسان اداره ارزیابی و اعتباربخشی معاونت درمان دانشگاه، و ارزیابان دانشگاهی در خصوص زحمات وتلاشهای مکرر در ارتقاء بیمارستانهای دانشگاهی و غیر دانشگاهی، اعلام کرد: هدف اصلی از این ارزیابی ها که در خصوص حفظ ایمنی بیمار و حقوق گیرندگان خدمات می باشد، مباحثی چون فرآیندهای اصلی، مدیریت و رهبری، مدیریت بحران حوادث و بلایا، امحا زباله بیمارستانها و .... ارزیابی می شوند.

وی ادامه داد: خوشبختانه تمامی ارزیابی های بخش ها و واحدهای بیمارستانها مطابق استانداردهای تعیین شده وزارت بهداشت می باشد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار