معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۷ طرح محرومیت زدایی با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در استان اجرا می‌شود.

اردشیر آذر در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: ۴۴۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبارات محرومیت زدایی به استان ابلاغ شده که با هماهنگی دستگاه اجرایی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به تصویب شورای برنامه‌ریزی رسیده است.

وی افزود: استفاده از این اعتبار منوط به چند شرط است؛ اول اینکه طرح جدیدی شروع نشود و دوم اینکه اولویت تخصیص بودجه با طرح‌هایی است که در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ از اعتبارات محرومیت‌زدایی استفاده کردند.


بیشتر بخوانید


آذر اضافه کرد: بر اساس ابلاغ انجام شده هیچ طرح جدیدی نباید شروع شود و اتمام طرح‌های نیمه‌تمام قبل را مدنظر قرار داده که شامل ۱۷ طرح با اعتبار ۴۵ میلیارد و ۵۰۰ ملیون تومان است.

وی ادامه داد: بهسازی و آسفالت محور خوزستان به علی‌آباد با اعتبار ۴۵۱ میلیون تومان، روکش و آسفالت روستای خلیل‌آباد، اوج بغاز و دولت‌آباد با اعتبار دو میلیارد و ۷۶۱ میلیون تومان، بهسازی و آسفالت سرخون به سر‌بنه با اعتبار یک میلیارد و ۹۷۱ میلیون تومان، روکش و آسفالت کمربندی سامان به چمعالی با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۲ میلیون تومان از جمله این طرح‌ها است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار