با اقدام انسان دوستانه ۳ خانواده، اعضای بدن ۳ شهروند فیروزآبادی به دلیل مرگ مغزی، به ۱۰ بیمار نیازمند پیوند عضو اهدا شد.

اعضای بدن جوان ۳۹ ساله که بر اثر سانحه تصادف دچار مرگ مغزی شده بود با رضایت خانواده و تصمیمی ایثارگرانه و خداپسندانه به ۴ بیمار نیازمند پیوند اهدا شد.

جوان ۳۹ ساله ساکن میمند از توابع شهرستان فیروزآباد در پی سانحه تصادف برای انجام اقدامات درمانی لازم به بیمارستان حضرت قائم (عج) شهرستان فیروزآباد منتقل شد که پس از بستری در بخش مراقبت‌های ویژه icu و همچنین تلاش‌های مستمر تیم پزشکی و کادر درمان این مرکز، مرگ مغزی او توسط تیم پزشکی محرز شد.

کسب رضایت از خانواده او پس از تایید مرگ مغزی توسط تیم معالج برای اهدای عضو انجام و به بیمارستان پیوند ابوعلی سینا شیراز منتقل شد.

کبد او به پسربچه ۹ ساله از یزد و خانم ۲۵ ساله از یاسوج، کلیه و پانکراس وی به خانم ۳۹ ساله از گرگان و کلیه دوم به خانم ۴۲ ساله از بندرعباس اهدا شد و به جان ۴ بیمار نیازمند پیوند، حیات دوباره بخشید.

اهدای عضو نونهال ۸ ساله به ۳ بیمار زندگی بخشید

اعضای بدن نونهال ۸ ساله دچار مرگ مغزی با رضایت خانواده و تصمیمی انسان دوستانه به ۳ بیمار نیازمند پیوند اهدا شد.

نونهال ۸ ساله ساکن شهرستان فیروزآباد در پی تب بالا و تشنج دچار کاهش سطح هوشیاری شده و برای انجام اقدامات درمانی لازم به بیمارستان حضرت قائم (عج) شهرستان فیروزآباد منتقل شد که پس از انجام اقدامات اولیه، پذیرش جهت icu اطفال نمازی شیراز گرفته شد.

بعد از انتقال این طفل ۸ ساله به بیمارستان نمازی و همچنین تلاش‌های مستمر تیم پزشکی و کادر درمان بیمارستان نمازی مرگ مغزی او توسط تیم پزشکی محرز شد.

کسب رضایت از خانواده او پس از تایید مرگ مغزی توسط تیم معالج برای اهدای عضو انجام و به بیمارستان پیوند ابوعلی سینا شیراز منتقل شد.

کبد این طفل ۸ ساله به خانم ۲۵ ساله از شهر صدرا، کلیه به آقای ۲۳ ساله از یاسوج و نیز کلیه دوم به آقای ۳۱ ساله از فسا زندگی دوباره بخشید.

نجات جان ۳ بیمار با اهدای عضو جوان ۲۳ ساله 

اعضای بدن جوان ۲۳ ساله که بر اثر سقوط از کوهستان و ضربه به سر، صورت و قفسه سینه دچار مرگ مغزی شده بود با رضایت خانواده و تصمیمی ایثارگرانه به ۳ بیمار نیازمند پیوند اهدا شد.

جوان ۲۳ ساله ساکن روستای آبگل میمند از توابع شهرستان فیروزآباد در پی سانحه سقوط از کوهستان برای انجام اقدامات درمانی لازم به بیمارستان حضرت قائم (عج) شهرستان فیروزآباد منتقل شده بود که پس از بستری در بخش مراقبت‌های ویژه icu و همچنین تلاش‌های مستمر تیم پزشکی و کادر درمان این مرکز مرگ مغزی محرز و توسط تیم پزشکی تایید شد. 

رضایت از خانواده وی پس از تایید مرگ مغزی توسط تیم معالج برای اهدای عضو انجام و به بیمارستان پیوند ابوعلی سینا شیراز منتقل شد.

کبد این جوان به خانم ۴۷ ساله از اصفهان و ۲ کلیه او به آقایان ۳۵ ساله از شیراز و ۳۴ ساله از بندرعباس حیات دوباره بخشید.

برچسب ها: اهدای عضو ، پیوند عضو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.