هر فتنه‌ای که از سوی دشمنان نظام اتفاق بیفتد، ملت ایران سیلی محکمی به آن می‌زنند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه گفت: حضور پرشور مردم در آیین گرامیداشت ۹ دی به این معنی است که هر فتنه دیگری از سوی دشمنان نظام اتفاق افتاد، ملت ایران سیلی محکمی به آن‌ها می‌زند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه در آیین تجمع یوم الله ۹ دی با بیان اینکه ملت ایران ۱۴ سال قبل از یک فتنه بزرگ عبور کرد، گفت: حضور پرشور مردم در آیین گرامیداشت ۹ دی به این معنی است که هر فتنه دیگری از سوی دشمنان نظام اتفاق افتاد، ملت ایران سیلی محکمی به آن‌ها می‌زند.

حجت‌الاسلام غلامحسین تخسیری افزود: یک سر فتنه ۸۸ مربوط به سلطه‌گران خارجی و سر دیگر این فتنه نیز مربوط به قدرت‌طلبان داخلی بود.

وی با تاکید بر اینکه فتنه ۸۸ به یک باره اتفاق نیفتاد، اظهار داشت: نمی‌توان پذیرفت که دشمنان انقلاب اسلامی که به شدت از ناحیه بیداری اسلامی تهدید می‌شوند، برنامه‌ریزی بلند مدتی برای فتنه ۸۸ نداشته است.


بیشتر بخوانید


مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه گفت: طراحان اصلی فتنه ۸۸ به دنبال حذف جمهوری اسلامی و تغییر نظام در این کشور بودند.

وی یادآور شد: طراحی اصلی دشمنان نظام در فتنه ۸۸ و پس از آن برچیده شدن و حاکمیت نداشتن دین در جامعه ایرانی است.

تسخیری گفت: صحنه‌گردانان اصلی فتنه ۸۸ طرح به آشوب کشیدن کشور را در دستور کار داشتند.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری افزود: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای موجب عصبانیت و ناامیدی دشمنان و بدخواهان نظام می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه گفت: اتفاقات امروز دشمن را ناراحت و مایوس کرده است در همین ارتباط بدخواهان نظام تمام توان و تلاش خود را برای کاهش مشارکت و انتخاب نادرست جزم کرده است.

وی با بیان اینکه دشمن امروز از دست مردم ایران عصبانی است، یادآور شد: دشمن امروز عصبانی است، چون دولت سیزدهم دولت مقاومت است و مانند دولت اهل تسلیم و سازش نیست.

وی یادآور شد: تنها حکومت دینی؛ حکومت جمهوری اسلامی است و دشمن می‌خواهد به این حکومت را با فتنه‌های مختلف و در قالب جنگ نیابتی ضربه بزند.

برچسب ها: نهم دی ، دشمنان اسلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار