معاون سازمان ملی زمین و مسکن گفت: اراضی برای ساخت خوابگاه‌های متاهلی طبق قانون جوانی جمعیت تامین شده، اما هنوز آماری از تعداد مورد نیاز خوابگاه‌ها در استان‌ها ارائه نشده است.

رضایی معاون حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه سال گذشته بخشنامه ای به تمامی ادارات سراسر کشور  در خصوص تامین اراضی برای ساخت واحدهای خوابگاهی متاهلی ارسال شد گفت:  به تمامی دانشگاه های علوم پزشکی و دانشگاه های دولتی در خصوص ساخت خوابگاه های متاهلی اعلام شد که اراضی مورد نیاز در این زمینه تهیه شده و جلساتی هم در این خصوص برگزار شده است.

وی افزود: متاسفانه در این بخش هنوز هیچ بازخوردی مبنی بر اینکه چه میزان خوابگاه متاهلی در چه شهر و استان ها نیاز است به ما ارائه نشده و به نظر می رسد که در این بخش دستگاه ها هم تمایلی برای همکاری ندارند.

او بیان کرد: طبق قانون جوانی جمعیت باید تمامی دستگاه ها به ویژه دانشگاه ها زمینه را برای ساخت خوابگاه های متاهلی فراهم کنند که در این حوزه هنوز لیستی مبنی بر اینکه دانشگاه ها چه میزان خوابگاه نیاز دارند ارائه نشده است.

رضایی یادآور شد: ساخت خوابگاه های متاهلی یکی از اصلی ترین بندها در قانون جوانی جمعیت است که در این بخش باید تمامی دستگاه ها همکاری لازم را انجام داده و از سوی دیگر منابع و اعتبارات مالی موردنیاز در این بخش هم به ویژه در بودجه در  نظر گرفته شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار