اجلاس سراسری اساتید درس اندیشه‌ها و وصایای حضرت امام (ره) در آستانه ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، به همت مرکز فرهنگی دانشگاهی امام خمینی و انقلاب اسلامی در تالار اجتماعات خوارزمی واحد یادگار امام (ره) برگزار شد.

طالب رجب پور استاد گروه معارف اسلامی در حاشیه این اجلاس بیان کرد: امام خمینی یک الگوی مناسب برای مطالبه گری بوده و وصیتنامه ایشان نیز بهترین شاخص است، که حاصل هفتادوهفت سال تلاش علمی و یک منشور عملی برای اداره امور جامعه توسط کارگزاران، مسوولان و دولتمردان است؛ لذا رهبر انقلاب نیز آن را کامل‌ترین منشور برنامه‌های حکومت اسلامی بعد از امام خمینی (ره) می‌دانند.

 طالب رجب پور افزود: اجلاس سراسری اساتید درس اندیشه‌ها و وصایای امام (ره) فرصت مغتنمی برای یک هم افزایی مطلوب بین مرکز دانشگاهی امام خمینی و انقلاب اسلامی با مدرسان این درس در دانشگاه آزاد اسلامی است.

استاد گروه معارف اسلامی دانشگاه آزاد واحد تهران غرب با اشاره به اهمیت بازگویی پیام‌های راهبردی امام خمینی اضافه کرد: من همواره به دانشجویان جوان خود می‌گویم مطالبه گری حق شماست ولی بدانید که مطالبه گر اصلی انقلاب شخص حضرت امام بوده که در بند بند وصیتنامه شان به روشنی آمده و چنانچه به وصایای امام بها داده و درجامعه پیاده شود هیچ مشکلی از مشکلات حال و آینده که شاهدش هستیم نخواهد بود.

استاد درس اندیشه‌ها و وصایای حضرت امام خمینی قدس سره تصریح کرد: مسوولان، کارگزاران و دولتمردان برای پیاده شدن اهداف و آرمان‌های امام ره رسالتی غیر از راه، مکتب، شناخت ایشان و عمل به وصایای شان ندارند.

 پولاد خسروی استاد درس اندیشه‌ها و وصایای حضرت امام ره نیز در حاشیه این اجلاس سراسری به گزارشگر شبکه قرآن سیما گفت: ما وظیفه داریم به ابعاد مختلف اندیشه سیاسی امام ره توجه و به آن عمل کنیم ودر انتقال و تبیین منظومه‌های فکری امامین انقلاب اسلامی به نسل جوان دانشگاهی کوشا گردیم افکار این نسل بر مدار درستی خواهد نشست.

پولاد خسروی افزود: اگر در اجرای مفاد وصیتنامه امام ره قصور گرددقطعا افراد تأثیر گذار و مسوولان باید پاسخگو شوند.

وی با قدردانی از مدیران مرکزفرهنگی دانشگاهی امام خمینی و انقلاب اسلامی تصریح کرد: منظومه انقلاب راه پیشرفت کشور را تببین کرده و اگر به سرمایه‌های جوانی جامعه اعتماد شود مسیر رسیدن به اهداف و آرمان‌های امامین انقلاب تسهیل خواهد شد.

شایان ذکر است؛ اساتید درس اندیشه‌ها و وصایای حضرت امام خمینی قدس سره بهمراه ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی، معاونان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، رییس و مدیران مرکزفرهنگی و دانشگاهی امام خمینی و انقلاب اسلامی، روسا و معاونان فرهنگی و دانشجویی واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران باحضور در مرقد مطهر امام راحل، با آرمان‌های آن مرد بزرگ میثاق دوباره بستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار