هفدهمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت با اکران «ناخدا»، «عیدوک»، «خانواده خلج» و «پورزال» این رویداد فرهنگی جمعه شب به کارش در گرگان خاتمه داد.

شامگاه جمعه سالن پردیس سینمایی کاپری گرگان میزبان علاقه‌مندان تماشای فیلم‌های مستند «ناخدا»، «عیدوک»، «خانواده خلج» و «پورزال» بود.

هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران با نام سینما حقیقت در ۱۰ استان اجرا شد و گرگان در بین شهر‌های نمایش‌دهنده فیلم‌های منتخب هفدهمین دوره جشنواره «سینما حقیقت» قرار داشت که در ۳ روز برپایی این رویداد فرهنگی، استقبال مردم قابل توجه بود.

فیلم‌های منتخب این دوره از جشنواره حقیقت طی روز‌های چهارشنبه (ششم دی‌ماه) تا هشتم دی‌ماه در ۲ سانس ۱۶ و ۱۸ بعدازظهر در پردیس سینمایی کاپری گرگان به صورت رایگان اکران شدند.

فیلم‌های مستند «تکثیر در اسارت» به کارگردانی مهدی ایمانی شهمیرزادی، «قوی‌دل» به کارگردانی علی فراهانی صدر، «دختر کوه نور» به کارگردانی جابر بادیاد، «نفس» به کارگردانی علیرضا باغشنی، «می ۱۹۶۸» به کارگردانی احسان امی، «بی‌قرار» به کارگردانی محمدعلی فارسی، «آب‌بندان» به کارگردانی رضا اکبریان گالشکلایی، «ناخدا» به کارگردانی علی ارکیان، «عیدوک» به کارگردانی امیر عسگری، «پورزال» به کارگردانی احسان فرخی فرد و ماریا ماوتی و «خانواده خلج» به کارگردانی مصطفی حاجی قاسمی - مریم الهامیان از جمله آثاری بودند که در پردیس سینمایی کاپری گرگان به نمایش درآمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.