محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن گفت نیرو‌های مسلح یمن برای رویارویی با آمریکا اشتیاق دارند.

به گزارش المیادین، محمد البخیتی گفت: همانطور که یمن در نبرد اخلاقی علیه ائتلاف آمریکایی پیروز شد، در هر نبرد نظامی نیز اگر مورد حمله قرار گیرد پیروز خواهد شد. پیام ما به دشمنان این است که نیرو‌های مسلح یمن مشتاق رویارویی با دشمن اصلی یعنی آمریکا هستند.

عضو دفتر سیاسی انصارالله تأکید کرد که در صورت حمله ناو‌های آمریکایی به یمن، آن‌ها هدف مستقیم قرار خواهند گرفت و آمریکایی‌ها از جدیت این تصمیم آگاه هستند. باید بپرسیم چرا بقیه کشور‌های عربی و اسلامی در چارچوب توافق دفاع مشترک که فلسطین امضا کرده است به آن نپیوستند.

وی افزود: باید برای مذاکرات سیاسی محدودیت زمانی تعیین کرد، در غیر این صورت این مذاکرات بر مردم عرب و اسلام تأثیر منفی خواهد گذاشت. عربستان سعودی و امارات متحده عربی در ائتلاف بین المللی برای حفاظت از کشتی‌های اسرائیلی شرکت نکردند و این یک نکته مثبت است.

عضو دفتر سیاسی انصارالله اضافه کرد: گفت: توقف جنگ یک منفعت مشترک برای یمن به عنوان یک طرف و برای عربستان سعودی و امارات متحده عربی به عنوان طرف دوم است. اهداف نبرد ما همچنان دفاعی است و در صورت ادامه جنگ ممکن است در آینده تغییر کند.

شهر‌های مختلف یمن روز جمعه صحنه تظاهرات گسترده در حمایت از مردم غزه بود.یمنی‌ها از ملت‌های عربی و اسلامی و تمام آزادگان جهان خواستند که با برگزاری راهپیمایی و تظاهرات به فشار‌های خود علیه رژیم صهیونیستی و حامیان آن ادامه دهند.آن‌ها همچنین از ملت‌های عربی و اسلامی خواستند که کالا‌های صهیونیستی و آمریکایی را تحریم کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۰۹ دی ۱۴۰۲
دل وجیگرمیخای رهبرانصارالله یمن انشاالله پوزه امریکا روبخاک میماله اسرائیل که دادش دراومده امریکاهم خیلی گستاخ شده ایشاللا امریکادربرابریمن زانوخواهدزد
Iran (Islamic Republic of)
ارسلان
۰۹:۵۰ ۰۹ دی ۱۴۰۲
یمن عشقه
United States of America
Amir
۰۹:۳۴ ۰۹ دی ۱۴۰۲
خداقوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۰۹ دی ۱۴۰۲
ی سوال دارم
تمامی سلاح و مهمات و منابع لایتنهی مالی و ......که برای یمن و حزب الله و حماس و سوریه و گروههای فاطمیون و ................از کجا تامین میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۰۹ دی ۱۴۰۲
یه سوال هم من دارم
این همه جنایت و کشتار و وحشی‌گری رژیم صهیونسیتی و آمریکا در غزه رو می‌بینی؟؟ مثل زمان فرعون آدم و زن و بچه می‌کشن اونم تو قرن ۲۱ ، میبینی یا نه؟؟
آمریکای ابرقدرت و مدعی اصلی حقوق بشر با آتش بس در غزه چرا مخالفت می‌کنه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۰۹ دی ۱۴۰۲
خداقوت برادران مسلمان یمنی خدا لعنت کند کشور های منافق را کشورهایی مثل عربستان ترکیه آذربایجان قطر بحرین امارات کویت اردن مصر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۰۹ دی ۱۴۰۲
افرادی که منفی میدید فقط آرزو دارم یه روز تو چنگ صهیونیست‌ها بیفتی و بگید که ما ایرانی هستیم، بعد ببین چه بلاهایی سرتون میارن. ان‌شاءالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۰۹ دی ۱۴۰۲
چند سال پیش اتفاق افتاده برای درمان و رفتارشون انسانی بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۰۹ دی ۱۴۰۲
بابا خیلی خیلی مردید شما قهرمانان جهان اسلام وعرب هستید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۷:۵۹ ۰۹ دی ۱۴۰۲
به امید نابودی امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۴ ۰۹ دی ۱۴۰۲
یمن مشتاقانه در مقابل امریکا می ایستد
Germany
ناشناس
۰۷:۴۳ ۰۹ دی ۱۴۰۲
درود خدا برشما نترسهای پر دل وجرعت یمن پیروز باد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۰ ۰۹ دی ۱۴۰۲
؟؟؟
؟؟؟
آخرین اخبار