فرماندار سنندج گفت: امسال ۱۰ پروژه آبرسانی و جمع‌آوری و هدایت فاضلاب در تعدادی از روستا‌های بخش کلاترزان تعریف شده است.

حسن عسکری با حضور در روستای اویهنگ گفت: امسال ۱۰ پروژه آبرسانی و جمع‌آوری و هدایت فاضلاب تعدادی از روستا‌های بخش کلاترزان با اعتبار ۳۴ میلیارد تومان تعریف شد.

فرماندار سنندج همچنین اجرای ۱۵ و ۹ دهم کیلومتر شبکه توزیع آب، اجرای ۱۹ کیلومتر خط انتقال، حفر ۵ حلقه چاف و احداث ع مخزت را از دیگر اقدامات دولت در زمینه تبدیل اراضی دیم به ابی ذکر کرد.

وی افزود: احداث شبکه آبیاری از سامامه سد آزاد در سطح ۲۳۰۰ هکتار با ۹۰ میلیارد تومان اعتبار یکی دیگر از اقدامات دولت در بخش کلاترزان است.

عسکری ضمن اشاره به برنامه‌ریزی برای آسفالت جاده‌های سالیان و ویسر در سال آینده، از اجرای طرح هادی و آسفالت ۵ هزار مترمربع از معابر روستایی این بخش خبر داد.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات در اسفندماه سال جاری، این انتخابات را مهم توصیف کرد و حضور گسترده مردم در این انتخابات را شکستی دیگر برای دشمنان دانست.

فرماندار سنندج گفت: مردم بخش کلاترزان و روستای اویهنگ به تبع مردم شهرستان سنندج و کردستان همواره در عرصه‌های سرنوشت‌ساز بخصوص انتخابات مشارکت چشمگیری داشته‌اند و قطعا در انتخابات امسال نیز حماسه آفرین خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.