امام جمعه انار گفت: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای، مثلث دیکتاتوری، حرج و مرج و ناامنی را مهار می‌کند و باعث انسجام و وحدت ملی می شود.

نماز وحدت بخش جمعه شهرستان انار به امامت حجت الاسلام علیدادی سلیمانی امام جمعه این شهرستان در مهدیه امام زاده محمد صالح با حضور پر شور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی در این آیین همگان را به رعایت تقوای الهی و دوری از گناه سفارش کرد و سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) را که با عنوان روز زن و مادر نامگذاری شده است را به تمام زنان ومادران ایرانی تبریک و تهنیت گفت.

وی افزود: زنان و مادران باید روش زندگی حضرت فاطمه (س) را در روابط خانوادگی به عنوان الگو و سرلوحه زندگی خود قرار دهند و همچنین مرد‌ان و زنان در زندگی مشترک به یکدیگر محبت کنند و محبت خود را ابراز دارند.

خطیب جمعه انار ضمن گرامیداشت حماسه نهم دی ماه ۸۸، خاموشی فتنه ۸۸، حفظ انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و پشتوانه مردمی جمهوری اسلامی ایران را از مهمترین دستاورد‌های نهم دی ماه برشمرد.

 حجت الاسلام علیدادی سلیمانی ضمن گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، او را مجاهدی شجاع و سرداری بزرگ، مخلص و نمونه برجسته تربیت یافتگان اسلام معرفی کرد وگفت: او شایسته نعمت شهادت بود و با شهادت حاج قاسم، انقلاب اسلامی زنده بود و زنده‌تر کرد و نفس تازه‌ای به اسلام ناب محمدی داد.

وی همچنین به حضور پر شور وگسترده مردم در پای صندوق‌های رای در یازدهم اسفند ماه تاکید کرد و افزود: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای، مثلث دیکتاتوری، حرج و مرج و ناامنی را مهار و باعث انسجام و وحدت ملی خواهد شد.

امام جمعه انار در بخش دیگری از سخنانش روز راهداری را به تمامی راهداران تبریک گفت و از مسئولین راهداری استان خواست، جاده‌هایی که به شهرستان انار منتهی می‌شوند و روزانه بیش از ۲۰ هزار خودروی سبک وسنگین از این مسیر‌ها رفت و آمد می‌کنند، را مرمت و بازسازی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار