امام جمعه موقت اصفهان گفت: آمریکا در هیچ زمانی نمی‌تواند علیه مردم ایران اقدامی کند.

 امام جمعه موقت اصفهان در جمع نمازگزاران اصفهانی با اشاره به روز میثاق و بصیرت ملت ایران در ۹ دی گفت: هر زمانی که دشمن نقشه‌ای برای این نظام داشت، مردم چنان مشتی بر دهان آمریکا زدند که صدای آن در همه جای جهان شنیده شد.

حجت الاسلام والمسلمبن سید مجتبی  میردامادی با بیان اینکه آمریکا هنوز این ملت را نشناخته است، گفت: آمریکا با هزینه‌های بسیار و با کمک جاسوسانش، فتنه ۸۸ را به راه انداخت؛ اما مردم اصفهان یک روز زودتر از همه کشور، مشت آهنینی بر کلِ فتنه‌های عالم زدند و اعلام کردند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند کند.

او گفت: آن زمانی که ایران، هیچ قدرت نظامی نداشت، آمریکا هیچ غلطی نتوانست بکند و الان هم که قدرت نظامی ایران به جای رسیده است که هیچ قدرتی توان مقابله با آن را ندارند.

حجت الاسلام میردامادی با تبریک ولادت حضرت زهرا سلام الله علی‌ها و میلاد حضرت مسیح گفت: جنایتکارانِ دنیای غرب، زن را به فساد کشانده اند و در صدد هستند در جنگی نرم زنان ایرانی را نیز به فساد بکشانند.

او به تفاوت‌های فطری و خلقتی بین زن و مرد اشاره کرد و گفت: جهاد زن تربیت فرزندان مجاهد است.

حجت الاسلام میردامادی با اشاره به اینکه انتخابات عامل تحول است، گفت: دشمن در حال برنامه ریزی برای انتخابات است؛ ولی باید با شرکت قوی و پر شور و رقابت قوی و در سلامت، به دشمن اجازه نداد که به هدف خود برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.