امام جمعه بندرعباس گفت: نباید بگذاریم حماسه ۹ دی از حافظه تاریخی ملت ما پاک و فراموش شود و باید همواره این نفاق‌انگیزی را یادآوری کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس با اشاره به راهپیمایی مردم در سال ۱۳۸۸ در مقابل فتنه گران افزود: با حماسه ۹ دی چهره نفاق آشکار و مظلومیت شهدای مبارزه با فتنه نمایان شد.

خطیب جمعه بندرعباس گفت:  حماسه ۹ دی سال ۱۳۸۸، روز آشکار شدن دوست از دشمن بود.

وی با اشاره به ۲۰ جماد الثانی و تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) افزود: اسلام به مقام زن قداست بخشید، اما کشور‌های غربی می‌خواهد این قداست را از بین ببرند.

امام جمعه بندرعباس گفت: زنان و دختران مسلمان باید حواسشان به گرگ‌هایی که می‌خواهند مقام والای آن‌ها را تنزل دهند باشند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: امروزه وظیفه پدران، مادران، اساتید و معلمان این است که نقشه‌های دشمنان را پیش چشم دختران مسلمان آشکار کنند.
خطیب جمعه بندرعباس گفت: همانگونه که زنان و دختران مسلمان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقش آفرین بودند در ساختن تمدن اسلامی نیز نقش مهمی خواهند داشت.

وی با اشاره به ۱۳ دی و سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: اتحاد امروز در بین محور مقاومت مدیون تلاش‌ها و ایثارگری‌های سردار شهید قاسم سلیمانی است.

امام جمعه بندرعباس گفت: به دلیل جان فشانی‌های سردار سلیمانی اکنون با قدرت نمایی محور مقاومت، اسراییل در دنیا منزوی شده است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده با اشاره به ۱۲ دی و سالروز وفات آیت الله مصباح یزدی او را قهرمان مبارزه با فتنه نامید.

وی در پایان خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس بر اصلاح الگوی مصرف تاکید کرد.

برچسب ها: نماز جمعه ، بندرعباس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۰۸ دی ۱۴۰۲
احسنت