مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از بهره مندی ۲ هزار و ۴۱۴ نفر از خدمات کاروان سلامت در شهرستان‌های رودبارجنوب، بم و فاریاب خبر داد.

رضا فلاح گفت: با همکاری جمعی از پزشکان متخصص، عمومی، دندانپزشک، پیراپزشک و پرستار به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره جانباختگان زلزله بم خدمات پزشکی، درمانی و بهداشتی به ۲ هزار و ۴۱۴ نفر نیازمند در مناطق محروم شهرستان‌های رودبارجنوب، فاریاب و بم ارائه شد.

وی افزود: در شهرستان فاریاب یک هزار و ۶۶۴ نفر به همت پزشکان متخصص، دندانپزشک و تیم جراحی سرپایی به ارزش ریالی ۸۴۰ میلیون تومان خدمات بهداشتی و درمانی دریافت کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به ارائه خدمات دندانپزشکی در شهرستان رودبارجنوب بیان کرد: با همکاری ۳۰ نفر از دندانپزشکان داوطلب از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، خدمات درمانی و تخصصی به ۳۵۰ نفر در شهر زهکلوت بخش جازموریان در جنوب کرمان ارائه شد. 

وی با اشاره به ارائه خدمات عصب کشی، جراحی، کشیدن، ترمیم و بهداشت دهان و دندان به مدت ۲ روز گفت: ارزش ریالی این خدمات ۶۵۰ میلیون تومان برآورد شده است.

فلاح به مناسبت بیستمین سالروز جانباختگان زلزله ۵ دی ماه افزود: با مشارکت و همکاری ۱۹ نفر از پزشکان و پیراپزشکان داوطلب هلال احمر، کاروان سلامت در شهرستان بم اجرا شد.

وی با اشاره به بهره مندی ۴۰۰ نفر از خدمات دندانپزشکی، مامایی، فیزیوتراپی، جراحی سرپایی (ختنه)، پیراپزشکی و بهداشتی تصربح کرد: این طرح با همکاری بسیج جامعه پزشکی، فرمانداری، دانشگاه علوم پزشکی و منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید در محل جمعیت هلال احمر و منطقه کمتر برخوردار سیدطاهرالدین برگزار شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان تصریح کرد: خدمات این کاروان سلامت با ارزش ریالی ۸۰۰ میلیون تومان ارائه شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار