همایش بزرگ دختران حاج قاسم با حضور جمعی از دختران دانش‌آموز، همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه برگزار شد.

سلمان محمدی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، در همایش که در حسینیه شهدای کرمانشاه برگزار شد، هدف از برپایی این همایش را گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد و گفت : برپایی این نوع همایش‌ها زمینه ساز پرورش امثال حاج قاسم می‌شود.

وی با بیان اینکه باید ویژگی‌های حاج قاسم را برای دانش آموزان تبیین کنیم، گفت: باید ویژگی‌های حاج قاسم به عنوان جهانی‌ترین سردار ایرانی را در دانش آموزان تقویت کنیم. 

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از ایمان به خدا به عنوان اولین و مهم‌ترین ویژگی شخصیتی حاج قاسم یاد کرد و افزود: حاج قاسم با تکیه بر این ویژگی اخلاقی توانست به چهره‌ای جهانی تبدیل شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از اخلاص در عمل به عنوان دومین ویژگی برجسته شخصیتی سردار دل‌ها یاد کرد و افزود: حاج قاسم فقط و فقط برای رضای خداوند کار می‌کرد و گواه این مدعا اینکه زمانی که به وی پیشنهاد کاندیداتوری ریاست جمهوری را دادند، قبول نکرد و گفت من باید در جبهه‌های جنگ باشم و در راه خدا شهید شوم.

محمدی ولایتمداری را سومین ویژگی حاج قاسم برشمرد و تصریح کرد: حاج قاسم ولایتمداری را در عمل ثابت کرد و خود را سرباز ولایت می‌دانست و ما هم باید ولایتمداری را از امثال سردار سلیمانی یاد بگیریم.

محمدی سپس از استکبارستیزی به عنوان چهارمین ویژگی شخصیتی سردار دل‌ها یاد کرد و افزود: حاج قاسم هرجا احساس خطر می‌کرد با تمام وجود برای مقابله با استکبار پای کار بود و امروز مردم مظلوم غزه با تکیه بر این ویژگی شخصیتی می‌توانند در برابر رژیم صهیونیستی ایستادگی کرده و نگذارند قضیه فلسطین به فراموشی سپرده شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.