رئیس بیمارستان علی بن ابیطالب زاهدان گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و شیوع بیماری تنفسی که سردسته این بیماری‌ها آنفلوانزا و کروناست تعداد مراجعان بویژه اطفال به اورژانس این بیمارستان افزایش داشته است.

کاوه یزدانی رئیس بیمارستان علی بن ابیطالب زاهدان گفت: با توجه به افزایش تعداد مراجعان روند ویزیت و بستری طولانی شده که این امر نگرانی برخی از شهروندان را به دنبال داشته است.
وی خاطرنشان کرد: برای رفع این مشکل یک سری تمهیدات از جمله افزایش تعداد کارکنان شامل پزشکان و پرستاران و افزایش تعداد تخت‌های بستری در دستور کار قرار گرفته شده است.

رئیس بیمارستان علی بن ابیطالب زاهدان عنوان کرد: با این وجود همشهریان در صورتی که از این روند احساس نارضایتی کنند می‌توانند در هر زمان به دفتر سرپرستاری که به صورت ۲۴ ساعت در خدمت مراجعان است مراجعه و در جهت رفع مشکل برآیند.

  با توجه به اینکه کودکان نمی‌توانند از خود مراقبت کنند توصیه می‌شود بزرگسالان در زمان برخورد با خردسالان برخی موارد مانند بهداشت فردی از جمله شست‌وشوی مکرر دست‌ها، رعایت آداب تنفسی در زمان عطسه و سرفه کردن، رعایت فاصله حداقل یک متر از کودکان در زمان صحبت کردن، استفاده از ماسک را رعایت، و از دست دادن و روبوسی با آن‌ها پرهیز کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار