برخورد قاطع دستگاه قضایی با ساخت و ساز‌های غیرمجاز

رئیس‌کل دادگستری مازندران برخورد قاطع با ساخت و ساز‌های غیرمجاز را در اولویت دستگاه قضایی مازندران عنوان کرد.

حجت الاسلام اکبری رئیس‌کل دادگستری مازندران در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان چالوس، برخورد قاطع با ساخت و ساز‌های غیرمجاز را در اولویت دستگاه قضایی مازندران عنوان کرد و گفت: میزان تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی در استان قابل توجه بوده که در راستای مقابله با این تخلفات، طی سال‌های اخیر اقدامات مناسبی برای پیشگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز صورت گرفته است.

او افزود: آرای مناسبی در راستای مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز در استان صادر شده است.

رئیس‌کل دادگستری استان مازندران در ادامه به اجرای حکم یکی از پرونده‌ها در رامسر اشاره کرد و گفت: اولویت دستگاه قضایی در برخورد با تغییر کاربردی غیرمجاز، آن دسته اشخاصی هستند که بدون هیچگونه توجیهی با ساخت و ساز‌های بی‌رویه، اراضی کشاورزی را نابود می‌کنند.

حجت الاسلام اکبری، تغییر کاربری و ساخت و ساز غیر مجاز را از موارد فسادزا در استان مازندران عنوان و از عملکرد برخی مدیران جهاد کشاورزی و منابع طبیعی در این خصوص انتقاد کرد.

رئیس‌کل دادگستری استان مازندران همچنین با بیان اینکه انتخابات مهم‌ترین رویداد دو ماه آینده در کشور است که توسط مردم رخ خواهد داد، افزود: شعب ویژه‌ای برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در دادگستری استان مازندران تعیین شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.