ادای احترام وزیر آموزش و پرورش و استاندار کرمان به سردار دل‌ها

وزیر آموزش و پرورش با همراهی استاندار کرمان با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام والای شهیدان و در راس آن‌ها شهید سلیمانی ادای احترام کردند.

صبح امروز پنجشنبه ۷ دی ماه، رضا مرادصحرایی وزیر آموزش و پرورش با همراهی محمدمهدی فداکار استاندار کرمان، معاون عمرانی استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش استان با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران و همرزمان ایشان، شهیدان پورجعفری، یوسف‌الهی و بادپا ادای احترام کرد.

وزیر آموزش و پرورش همچنین بر مزار شهید حجت‌الاسلام علی ایرانمنش مدیر کل اسبق آموزش و پرورش استان کرمان هم حضور یافت و ضمن قرائت فاتحه یاد شهدا را گرامی داشت.


حضور در اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم از مهمترین برنامه‌های وزیر آموزش و پرورش در کرمان است که با حضور بیش از ۴ هزار دانش آموز برگزار و از شبکه سیمای مرکز کرمان و شبکه امید و بستر شبکه شاد پخش می‌شود.

شرکت در آیین افتتاح هنرستان۱۲ کلاسه زنده یاد راضیه شوروئیه در روستای سیدی و حضور در آیین افتتاح مجتمع آموزشی ۴۱ کلاسه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در شهرک شهرداری کرمان به عنوان بزرگترین پروژه آموزشی در سطح کشور و دیدار با خانواده شهید فرهنگی محمدرضا کاظمی نیز از دیگر برنامه‌های وزیر آموزش و پرورش در این سفر استانی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.