مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی گفت: قاچاقچی کودشیمیایی اوره در پیرانشهر به پرداخت ۷ میلیارد و ۵۴۸ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

حسین نجف زاده مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی گفت: پرونده قاچاق ۵۲ هزار و ۳۷۲ کیلوگرم کودشیمیایی اوره به ارزش ۷ میلیارد و ۵۴۸ میلیون ریال تحت عنوان آهک مرده در شعبه اول ویژه رسیدگی به جرایم قاچاق کالا و ارز شهرستان پیرانشهر رسیدگی شد.

وی اضافه کرد: شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک معتبر گمرکی توسط این فرد، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کود‌های کشف شده متهم را به پرداخت ۷ میلیارد و ۵۴۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی بیان کرد: ماموران اداره اطلاعات شهرستان پیرانشهر در پی گزارشات دریافتی کود‌های کشف شده را در بازرسی از ۲ دستگاه کامیون عراقی حامل کالای صادراتی در درب خروجی گمرک تمرچین کشف کرده و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.

وی ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان برای دریافت و رسیدگی فوری به شکایات و گزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی و صنفی، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat ۱۳۵.ir و یا تلفن ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی استان گزارش نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.