مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند گفت: ۳ هزار دانش آموز پسر این شهرستان در جشن شکرگزاری طرح ۳۳ روزه روخوانی قرآن کریم شرکت کردند.

بهدانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند در جشن شکرگزاری طرح ۳۳ روزه روخوانی قرآن کریم گفت: ۲ هزار دانش آموز پسر پایه سوم دبستان بیرجند در این جشن در مسجد جامع المهدی (عج) بیرجند شرکت کردند.

او افزود: این طرح از ابتدای آبان آغاز و به مدت ۳۳ روز ادامه داشته است؛ انتظار می‌رود در پایان طرح دانش آموزان عبارات و آیات قرآن را به صورت شمرده و آرام بخوانند.

بهدانی اظهار کرد: در این طرح دانش آموزان پایه سوم ابتدایی با بهره گیری از لوح‌های قرآنی و با استفاده از روش اشاره خوانی، قرآن را آموخته و می‌توانند این کتاب آسمانی را به شکل روان و صحیح تلاوت کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند بیان کرد: این طرح همه ساله با هدف انس و ارتقای توانایی خواندن سوره‌ها و همچنین ارتقای مهارت روخوانی قرآن بین دانش آموزان انجام می‌شود.

او گفت: در این مراسم دانش آموزان به اجرای سرود قرآنی، همخوانی آیه الکرسی و قرائت قرآن پرداختند و به دانش آموزان شرکت کننده هدایایی اهدا شد.

بهدانی با اشاره به اینکه طبق اسناد بالادستی وظیفه و مأموریت آموزش و پرورش فراهم کردن زمینه لازم برای دستیابی همه دانش آموزان به مهارت صحیح خوانی قرآن کریم است، عنوان کرد: جشن شکرگزاری ۳ هزار دانش آموز دختر پایه سوم شهرستان هفته آینده، ۱۲ دی در محل حسینیه جماران برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.