نماینده ولی فقیه در سمنان:

صهیونیسم با شهادت سیدرضی موسوی در پی پوشش شکست‌های خود است

حجت‌الاسلام و المسلمین مطیعی گفت: رژیم صهیونیستی شکست‌های متعددی را متحمل شده است و با شهادت سیدرضی موسوی در پی پوشش شکست‌های خود است.

حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: سردار شهید سیدرضی موسوی دلاوری از خطه استان سمنان بود که بدون نام و به مدت ۴۰ سال بدون هیچ رغبتی برای دیده شدن در جبهه‌های مقاومت سوریه و لبنان و هر کجا که سرباز نیاز بود، به همراه سردار حاج قاسم سلیمانی حضور مستمر داشت.

وی تاکید کرد: سردار موسوی پس از شهادت سردار سلیمانی راه ایشان را ادامه داد و آرمان‌های مقاومت را از مسیر‌های مختلف تداوم بخشید.

امام جمعه سمنان با اشاره به مقاومت جانانه مجاهدان غزه در مقابل اسرائیل غاصب، بیان کرد: اکنون که صهیونیسم در میدان عمل دست خود را خالی می‌بینند و در مقابله مستقیم، کاری از پیش نبرده‌است و رزمندگان پایمرد غزه در برابر آن‌ها با وجود کمبود تجهیزات ایستادگی می‌کنند، دست به موشکباران و بمباران می‌زند تا فرافکنی کرده باشد.

حجت الاسلام و المسلمین مطیعی یادآور شد: در واقع، اقدام‌ها و جنایت‌هایی مانند به شهادت رساندن سردار سیدرضی موسوی از سوی صهیونیسم، پوشش شکست‌های متعدد این رژیم غاصب را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه شهید موسوی به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت رسید و جامعه در فقدان این بزرگ‌مرد میدان‌ها غصه‌دار است، خاطرنشان کرد: همه سربازان میدان و مسوولان کشور اعلام آمادگی کرده‌اند که علَم در دست آن شهید معظم را در دست بگیرند و راه و مسیر درخشان وی ادامه پیدا کند تا آرمان شکست رژیم غاصب محقق شود.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با اشاره به ایجاد همبستگی بین مسلمانان کشور‌های مختلف در پی شهادت سردار سیدرضی موسوی، ادامه داد: گروه‌های مختلف جهادی و مقاومت از جمله انصارالله یمن و کتائب عراق و دیگر گروه‌ها در فقدان این شهید اعلام همدردی کردند که نشان از جایگاه والای سردار شهید موسوی دارد.

حجت الاسلام و المسلمین مطیعی تاکید کرد: بهترین پاسداشت برای خون شهیدان والامقامی همچون سردار سیدرضی موسوی ادامه مسیر حق‌طلبی و دفاع از مقاومت و مظلومان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۰۶ دی ۱۴۰۲
چه حرف قشنگ تکراری یاد گرفتن