یک مقام صهیونیست اذعان کرد که وزارت امنیت داخلی رژیم اشغالگر به صورت غیرقانونی برای صد‌ها هزار صهیونیست مجوز حمل سلاح گرم صادر کرده است.

گیل لیمون، معاون دادستان کل رژیم صهیونیستی در سخنرانی امروز (چهارشنبه) اذعان کرد تعداد زیادی مجوز حمل اسلحه برای صهیونیست‌ها به صورت غیرقانونی تایید شده است.

به گزارش میدل ایست آی، ایتمار بن غفیر، وزیر امنیت داخلی کابینه راست افراطی ماموریتی را برای ایجاد صد‌ها جوخه امنیتی غیرنظامی در سراسر سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده و برای رسیدن به این هدف، ۱۰ هزار تفنگ خریداری کرده است. 

گفته شده وزارت امنیت داخلی رژیم به افراد غیر مجاز از جمله نزدیکان و کارمندان بن غفیر اجازه داده مجوز مشروط حمل اسلحه صادر کنند و در طول چند هفته، «کارمندان صدور مجوز موقت» صد‌ها هزار مجوز صادر کردند. در میان افراد دریافت کننده مجوز، کسانی بوده‌اند که واجد شرایط حمل سلاح نبوده‌اند.

هاآرتص به نقل از یکی از مقامات ارشد امنیتی می‌گوید: «این رفتار مثل دستورالعملی برای رقم زدن فاجعه است. آن‌ها مثل آب‌نبات اسلحه پخش می‌کنند».

گفتنی است، از زمان عملیات طوفان الاقصی و سپس آغاز جنگ در غزه، بیش از ۱۲۰ هزار درخواست جدید برای دریافت مجوز سلاح گرم توسط صهیونیست‌ها ارائه شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار