چهاردهمین رویداد بین‌المللی و اولین همایش ملی مقاومت و جهان آینده در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد.

چهاردهمین رویداد بین‌المللی و اولین همایش ملی مقاومت و جهان آینده با محور‌های گفتمان مقاومت؛ مبانی، زمینه‌ها، چالش‌ها و پیامدها، جریان شناسی مقاومت؛ فرایند‌ها و فراز و فرودها، جبهه مقاومت در عرصه منطقه‌ای و بین‌المللی، آینده پژوهی مقاومت: روندها، پیشران‌ها و آینده‌های بدیل و جبهه مقاومت و تاثیر آن در شکل گیری جهان آینده برگزار شد.

طوفان الاقصی و نقش آن در آینده مقاومت و مکتب سلیمانی در جبهه مقاومت؛ ساختارسازی، و الگوپردازی از محور‌های ویژه این رویداد بین المللی بود.

قاسم زاده رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در این همایش گفت: امروز شاهد شکل گیری جبهه و جریان مقاومت در تمام دنیا هستیم.

قاسم زاده افزود: مکتب مقاومت یک مکتب فراملی است و فقط مختص شیعیان و مسلمانان نیست بلکه این یک جریان جهانیست و جمهوری اسلامی طلایه دار این جبهه است.

سردار محمد رضا مردانی رییس بسیج اساتید کشور هم در این همایش گفت:جبهه مقاومت یک دستور اللهی و اسلامی است.

سردار مردانی افزود: امروزدشمنان به ویژه رژیم جعلی اسراییل به همراه آمریکای جنایتکار در تلاش هستند جبهه مقاومت را تضعیف کنند، ولی شما مشاهده می‌کنید جبهه مقاومت روز به روز قدرتمندتر از گذشته می‌شود و امروز رعب و وحشتی دردل رژیم غاصب صهیونیستی ایجاد شده است.

وی ادامه داد:در آیات قرآن کریم هم به خوبی به جهاد و مقاومت اشاره شده است و امروز نیز رزمندگان جبهه مقاومت با اتکا به آموزه‌های قرآنی توانسته اند در دل دشمنان و استکبار جهانی وحشت فراوانی را به راه بیاندازند و این جبهه مقاومت در کشور‌هاAی دیگر مثل سوریه عراق و یمن گسترش یافته است.

رونمایی از مجموعه ۴۰ جلدی مقام معظم رهبری یکی از برنامه‌های شاخص این رویداد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.