آلودگی هوا، مراجعه به اورژانس بیمارستان‌های مشهد را افزایش داد

مدیر امور بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با توجه به تشدید وضعیت ریزگرد‌ها و همچنین آلودگی هوای مشهد میزان مراجعه به بخش اورژانس تمامی بیمارستان‌های مشهد افزایش یافته است.

رضا وثوقی مقدم مدیر امور بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با توجه به اثرات تغییرات آب‌وهوایی در ۲ تا ۳ روز بعد از آن، پیش‌بینی افزایش مراجعات به این بخش‌ها برای ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده شده و در این خصوص آمادگی‌های لازم پیش‌بینی شده است.

او افزود: از مردم می‌خواهیم وقتی که تعطیلی به دلیل وقوع ریزگردها، عدد بالای شاخص آلایندگی و آلودگی شدید هوا اعلام می‌شود در خانه بمانند و از رفت‌وآمد غیرضروری و همچنین گردش و تفریح در بیرون از منزل خودداری کنند.

مدیر امور بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: ما همچنین در شرایط فعلی و وضعیت کنونی به مانند ایام بحران کرونا بر استفاده از ماسک برای دوری از مشکلات تنفسی در زمان حضور در فضا‌های باز تاکید داریم.

وثوقی‌مقدم بیان کرد: ما از تمامی بیمارستان‌ها خواسته‌ایم که از آمادگی کامل برای ارائه خدمات به‌موقع به مراجعه‌کنندگان برخوردار باشند و از مردم هم می‌خواهیم که هشدار‌های داده شده را کاملاً جدی بگیرند و رعایت تمامی مسائل پیشگیرانه را داشته باشند تا که سلامتی‌شان حفظ شود و با مشکلات تنفسی مواجه نشوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار