رییس اداره دامپزشکی شهرستان کرج گفت: ۱۸ واحد صنفی متخلف عرضه و توزیع فرآورده های خام دامی در این شهرستان به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

فردین حسین زاده  گفت: در راستای طرح تشدید نظارت های بهداشتی و با هدف رصد و پایش مراکز عرضه و توزیع فرآورده‌های خام دامی، از واحدهای صنفی سطح شهر توسط کارشناسان دامپزشکی بازدید صورت گرفت و در این راستا ۱۸واحد صنفی متخلف به دلیل عرضه غیربهداشتی مواد پروتئینی به وزن کلی حدود ۲ هزار کیلوگرم به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی بیان کرد: کارشناسان اداره دامپزشکی این شهرستان با توجه به اهمیت موضوع، نظارت بر واحدهای عرضه فرآورده های خام دامی اعم از مراکز عرضه مرغ و ماهی، قصابی ها را در اولویت کاری خود قرار داده و به صورت دوره ای بازدید می کنند.

رییس اداره دامپزشکی شهرستان کرج به بازرسی کارشناسان از واحدهای صنفی عرضه فرآورده های خام دامی و برخورد با متخلفان بهداشتی اشاره و تصریح کرد: ۱۸ واحد صنفی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی و ۲ واحد صنفی نیز جهت پلمب به مقام محترم قضایی ارجاع شد.

حسین زاده اظهار کرد: روزانه کارشناسان دامپزشکی با نظارت بر مراکز عرضه و توزیع فرآورده‌های خام دامی در سطح شهرستان تلاش می نمایند تا فرآورده‌های خام دامی کاملاً سالم، بهداشتی و مطمئن در دسترس مردم قرار گیرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.