رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر از برگزاری تور‌های رامسر گردی خبر داد.

نادر سحرخیز رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر گفت:تقویت گردشگر ورودی به شهرستان نمونه گردشگری رامسر با برگزاری تور‌های گردشگری داخلی در دستور کار قرار دارد.

او افزود: توسعه گردشگری نیاز به برنامه‌نویس دارد و گردشگری بی برنامه کمتر در اقتصاد شهرستان موثر خواهد بود.

سحرخیز با بیان اینکه تدوین این برنامه سفر را باید متخصصان این حوزه که دفاتر خدمات گردشگری هستند؛ بر عهده بگیرند، گفت: در سال‌های گذشته دفاتر خدمات مسافرتی شهرستان رامسر کمتر به گردش مسافر در تور‌های داخلی پرداخته‌ند و این خود موجب خروج سرمایه از شهرستان شده و بیشتر فعالیت دفاتر خدمات گردشگری حول محور تور‌های خارج از شهر و کشور شده است.

او از فعالیت ۸ دفتر خدمات مسافرتی در شهرستان خبر داد و افزود: انتظار می‌رود این دفاتر، طبیعت‌گردی را در رامسر بیشتر ترویج دهند و از بیش از ۵۰ لیدر و گروه‌های طبیعت‌گردی که ظرفیت خوبی برای دفتر خدمات گردشگری و مجموعه‌های گردشگری است، بیشتر استفاده کنند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی رامسر شرایط مطلوب این شهرستان را در جذب توریست، منحصر به فرد دانست و گفت: شهرستانی که ظرفیت اقامتش بیش از ۱۱۵ هزار نفر است مطمعنا باید بیشتر مورد توجه آژانس‌های مسافرتی قرار گیرد.

سحرخیز افزود:تا پایان امسال، ۴ دفتر جدید گردشگری به جمع متخصصان این حوزه اضافه می‌شود و در تلاش هستیم با همکاری دفاتر خدمات مسافرتی بتوانیم برنامه‌ها و تور‌ها و جشنواره‌های مناسب را در شهر نمونه گردشگری رامسر به مرحله اجرا بگذاریم تا تاثیرات اقتصادی این موضوع بیشتر لمس شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.