صالحی گفت: از طریق واگذاری اراضی خود در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر اقدام به تامین سرانه‌های آموزشی و فضای سبز خواهیم کرد.

 تامین اراضی برای پروژه های نهضت ملی مسکن همواره در دستور کار  بنیاد مسکن بوده همچنین تامین سرانه های آموزشی و فروشگاهی هم از دیگر اقداماتی بوده که باید در کنار پروژه های نهضت ملی مسکن در دستور کار قرار گیرد که در همین راستا  در شهرهای کوچک این اقدامات در حال اجرا است.

در این زمینه غلامرضا صالحی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: ساخت و مقاوم سازی واحدهای مسکن روستایی و همچنین شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جزو اولویت های ما بوده است که در این زمینه هم تا به امروز اقدامات زیادی را در قالب تفاهم نامه با دستگاه های مختلف در دستور کار خود قرار داده ایم.

وی با اشاره با تاکید بر اینکه تامین سرانه آموزشی و فضای سبز در بسیاری از روستاها و سکونتگاه های غیر رسمی و همچنین بافت های فرسوده همواره در اولویت برنامه های ما بوده است گفت: برخی از شهرها به دلیل عدم تامین مالی بدون سرانه باقی مانده بود که در این بخش همکاری لازم صورت گرفته است.

صالحی بیان کرد:  بنیاد مسکن آمادگی دارد  از محل واگذاری اراضی مسکونی تحت اختیار، ۷۰ درصد هزینه ساخت مدارس و مراکز آموزشی در روستاها را تامین  کند و با کمک خیرین، مدارس مورد نیاز پروژه های جدید نهضت ملی مسکن را تکمیل خواهیم کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار