حمایت کمیته امداد از ۱۰۳۹ بیمار زمین‌گیر اردبیلی

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: هم اکنون یک‌هزار و ۳۹ بیمار صعب‌العلاج و زمین‌گیر تحت حمایت کمیته امداد استان هستند.

علیرضا حسین‌نژاد شامگاه گفت: با همکاری بخشداری‌ها و دهیاری‌ها، شناسایی مددجویان فاقد مسکن در روستاها به انجام رسیده و با پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی کم‌بهره بنیاد مسکن و ۱۰۰ میلیون تومانی بلاعوض کمیته امداد، ساخت مسکن برای این گروه از خانواده‌ها در حال انجام است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل افزود: در ۹ ماهه امسال بخشی از تعهدات ساخت مسکن با همکاری سپاه، بنیاد مسکن و بنیاد علوی در روستاها به سرانجام رسیده و بخشی نیز در سه ماهه پایانی سال تکمیل و تحویل این خانواده‌ها خواهد شد.

به گفته او، در کنار این اقدام حمایتی، کمیته امداد برای بیماران زمین‌گیر و صعب‌العلاج تأمین هزینه‌های دارویی، درمانی و مراقبتی نیز انجام می‌شود تا یک‌هزار و ۳۹ بیمار تحت حمایت کمیته امداد بتوانند از این حمایت‌ها و همراهی‌ها استفاده کنند.

حسین‌نژاد افزود: در دولت سیزدهم نیز مباحث توسعه خدمات و افزایش مستمری رضایتمندی این خانواده‌ها را به همراه داشته که در استان نیز با پشتیبانی استاندار، فرماندار و بخشداران، کمیته امداد به عنوان یک نهاد پیشرو در خدمت محرومان است تا رویکرد محرومیت‌زدایی به نتایج مطلوبی برسد.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل در ادامه گفت: از محل تبصره ۱۸ پرداخت تسهیلات اشتغالزایی نیز با همکاری بانک‌های عامل در حال انجام است تا توسعه مشاغل خانگی و طرح‌های کوچک و متوسط را با نگاه توانمندسازی خانواده‌ها انجام دهیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار