بخشنامه بودجه سال ۱۴۰۳ دهیاری‌ها و شهرداری‌های سراسر کشور از سوی رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برای اجرا در دهیاری‌ها و شهرداری‌ها به استانداری‌ها ابلاغ شد.

روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، در اجرای مفاد ماده (۳۵) آیین نامه مالی دهیاری‌ها و وظایف محوله به وزارت کشور، طی جلسات بحث و بررسی کارشناسی با جمعی از مدیران و کارشناسان منتخب دفاتر امور روستایی و شورا‌های استانداری‌های سراسرکشور و دفاتر تخصصی سازمان بخشنامه بودجه سال ۱۴۰۳دهیاری‌های سراسر کشور ابلاغ شد.

در این بخشنامه علاوه بر پرداختن به موضوعات اساسی و قوانین مرتبط با امورات جاری و عمرانی دهیاری به سیاست‌ها و راهبرد‌های مد نظر دولت در تقویت طرح‌های توسعه‌ای و منطقه‌ای روستایی با اولویت پروژه‌های درآمدزای روستایی، بهبود ساختار نظام درآمدی دهیاری‌ها، ارتقای ایمنی، توسعه کارآفرینی و نیز توانمندسازی روستائیان در زمینه‌ی افزایش سطح دانش و پژوهش و توسعه مهارت‌ها و سایر ضوابط ابلاغی پرداخته شده است.

همچنین تغییر ساختار بودجه‌ریزی و فرآیند اجرای بودجه در دهیاری‌ها نیز از نکات قابل توجه دیگر در این بخشنامه است، دهیاری‌های سراسر کشور موظفند نسبت به تنظیم لوایح بودجه سال ۱۴۰۳ خود را در چارچوب بخشنامه ابلاغی تنظیم و مراتب را جهت طی مراحل قانونی بعدی به شورا‌های اسلامی ارسال کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار