مدیرکل گمرک لرستان گفت: در ۹ ماهه امسال ۸۰ هزارتن صادرات به ارزش ۵۹ میلیون دلار که از نظر وزنی ۷۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشتیم و در طول ۳۰ سال خدمت استان یک آمار منحصر به فرد است.

حسن حسینی اظهار کرد: در یک سال اخیر از واحد‌های تولیدی بازدید‌هایی بسیاری به جهت شناسایی و احصای مشکلات انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین میزان صادرات غیرنفتی در شرق استان انجام می‌شود که با همکاری گمرک کشور تمامی مراحل لازم در منطقه ویژه اقتصادی ازنا انجام می‌گیرد.

مدیرکل گمرک لرستان از پیگیری‌ها جهت عملیاتی کردن گمرک منطقه ویژه اقتصادی بروجرد خبر و ادامه داد: به محض حصارکشی و دیوارکشی به واحد‌های مستقر در منطقه ارائه خدمت خواهند داشت.

حسینی بیان داشت: در ۹ ماهه امسال ۸۰ هزارتن صادرات به ارزش ۵۹ میلیون دلار که از نظر وزنی ۷۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشتیم که در طول ۳۰ سال خدمت استان یک آمار منحصر به فرد است.

وی با بیان اینکه شرکت‌های تولیدی استان بیشترین سهم را در واردات دارند، گفت: در ۹ ماهه امسال ۱۵ میلیون دلار واردات داشتیم که از نظر وزنی ۸ درصد و از نظر دلاری ۱۳۶ درصد رشد داشتیم.

مدیرکل گمرک لرستان ادامه داد: گمرک فقط ارزش‌گذاری کالا‌های قاچاق را انجام می‌دهد، به‌گونه‌ای که در ۹ ماهه امسال ۹۰۸ فقره پرونده با ارزش ۲۸۰ میلیارد تومان تشکیل شده است.

برچسب ها: گمرک ، صادرات لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
لکستان
۱۱:۳۴ ۰۶ دی ۱۴۰۲
لرستان که کلا جز 3استان فلاکت کشور است و شهرستان دلفان تو استان مظلومترین...