سرپرست اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: مسابقات والیبال جوانان کشور با حضور ۱۴ تیم منتخب در دو گروه به میزبانی شهرکرد برگزار شد.

محمود سلیمی اظهار داشت: مسابقات والیبال رده سنی زیر ۲۰ سال پسر باشگاه‌های برتر کشور از روز دوشنبه چهارم دی‌ماه به میزبانی شهرکرد آغاز شد و به مدت ۱۱ روز پیگیری می‌شود.

وی افزود: در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها ۱۵ تیم در قالب دو گروه به مصاف هم خواهند رفت و چهار تیم برتر هر گروه به مرحله نهایی صعود می‌کنند.

سلیمی اضافه کرد: در گروه A این رقابت‌ها تیم‌های طبیعت تهران، پیکان، پاس گرگان، شف‌هوو (تیم ملی زیر ۱۷ سال پسر ایران)، گیتی‌پسند اصفهان، هورسان رامسر، مس رفسنجان حضور دارند.

وی بیان داشت: در گروه B نیز تیم‌های ایفاسرام اردکان، شهرداری ارومیه، چادرملو اردکان، سایپا، شهداب یزد، فولاد سیرجان، شهرداری گنبد، نیان اکترونیک مشهد با هم رقابت می‌کنند.


بیشتر بخوانید


سلیمی گفت: همچنین در روز نخست این رقابت‌ها هفت دیدار برگزار شد که تیم‌های طبیعت، پیکان، پاس گرگان، ایفاسرام اردکان، شهرداری گنبد، فولاد سیرجان و شهداب یزد برابر حریفان به پیروزی رسیدند.

وی اظهار داشت: در روز نخست این دیدار‌ها تیم طبیعت سه بر یک هورسان رامسر را شکست داد، پیکان تهران با نتیجه سه بر یک گیتی‌پسند اصفهان را پست سرگذاشت و نتیجه دیدار پاس گرگان و شف‌هوو با حساب سه بر یک به سود تیم گرگان خاتمه یافت.

سلیمی ادامه داد: در دیگر دیدار‌ها نیز ایفاسرام اردکان سه بر یک از نیان‌الکترونیک مشهد گذشت، شهرداری گنبد سه بر دو شهرداری ارومیه را شکست داد و چادرملو اردکان در سه ست مقابل فولاد سیرجان ایرانیان شد و دیدار تیم‌های شهداب یزد و سایپا تهران با حساب سه بر صفر به نفع تیم یزد خاتمه یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار