آیین رونمایی از مجموعه ۴۰ جلدی "ره نامه" در دانشگاه رازی کرمانشاه، همزمان با دانشگاه‌های سراسر کشور، با حضور جمعی از مسئولین استانی و دانشگاهی برگزار شد.

حجت الاسلام مهدی عباسی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه رازی کرمانشاه، در مراسم گفت : مراسم رونمایی از مجموعه ۴۰ جلدی "ره نامه" همزمان در دانشگاه تهران و دانشگاه‌های مادر تمام استان‌ها برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای تدوین این مجموعه ۴۰ جلدی، گفت: ره نامه در واقع مجموعه بیانات و فرمایشات مقام معظم رهبری طی سال‌های گذشته است که به صورت موضوعی دسته بندی شده و به شکل کتاب درآمده است.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه رازی مخاطب اصلی این مجموعه را جوانان، دانشجویان و جامعه دانشگاهی خواند و افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب هم مخاطب عملا جوانان مومن و انقلابی هستند که قرار است پرچم تمدن نوین اسلامی را به اهتزاز درآورند. 

وی تصریح کرد: جوانان مومن و انقلابی که مکتب مقام معظم رهبری را پیگیری می‌کنند، برای اینکه بدانند ایشان چه توصیه‌هایی در حوزه‌های مختلف دارند، می‌توانند این کتاب‌ها را مطالعه کنند.

عباسی تاکید کرد: دانشجویان علاقمند می‌توانند از هفته آینده با مراجعه به دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های استان برای سفارش این کتاب اقدام کنند.

به گفته این مسئول، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان برای ترویج و معرفی این کتاب به جامعه دانشگاهی قرار است سلسله مسابقاتی را در این زمینه در دانشگاه‌های استان برگزار کند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.