طرح‌های بسیج سازندگی بیش از پنج هزار شغل در سمنان ایجاد کرد

رییس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان گفت: اجرای طرح‌های بسیج سازندگی، طرح‌های اشتغالزایی و صندوق‌های قرض‌الحسنه مردمی پنج هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی در استان ایجاد و تثبیت کرد.

کاشفی گفت: برخی از این فرصت‌های شغلی، اشتغال جدید و بخشی هم اشتغال ایجادی است که با کمک احیای واحدهای راکد تولیدی و ارائه تسهیلات و طرح‌های جهادی به تثبیت و ماندگاری شغل کمک شده است.

وی بیان کرد: در مجموع در مدت یک سال گذشته یکهزار و ۹۵۰ مورد ایجاد اشتغال و سه هزار و ۲۵۰ مورد تثبیت اشتغال در استان به همت طرح‌های بسیج سازندگی، اقشار تخصصی بسیج، طرح‌های اشتغالزایی و صندوق‌های قرض‌الحسنه مردمی محقق شد.

وی با بیان اینکه در یک سال گذشته ۱۲۵ واحد تولیدی و صنعتی با همکاری سازمان بسیج سازندگی و اقشار تخصصی بسیج در استان احیا شد، افزود: برای برخی از این واحدها کارهای تسهیل‌گری، رایزنی با دستگاه‌ها به منظور معرفی برای تسهیلات از بانک و همچنین در همکاری با بسیج صنعت که عضو قرارگاه اقتصاد مقاومتی است، مشکلات هر واحد صنعتی بررسی و رفع شد.

وی تاکید کرد: ایجاد اشتغال از طریق راه‌اندازی کارگاه‌های کوچک و صنایع تبدیلی و تثبیت اشتغال و مانع‌زدایی از تولید در دستور کار سازمان بسیج سازندگی قرار دارد.

رییس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان اظهار داشت: مهمترین نیازی که در تمام کشور در حوزه اقتصاد، اشتغال و توانمندسازی مطرح می‌شود بحث مردمی کردن اقتصاد است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.