مدیرکل بندری و دریایی سازمان بنادر گفت: مجموع تخلیه و بارگیری کالا‌های نفتی و غیرنفتی طی ۹ ماه امسال رشد ۶.۱ درصدی داشته است.

عادل دریس، مدیرکل بندری سازمان بنادر دریانوردی گفت: میزان تخلیه کالا‌های نفتی تا پایان آذر ماه امسال در  بنادر مالکیتی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی معادل ۲۰ میلیون و ۹۸۱ هزار و ۳۷۳ تن، میزان تخلیه کالا‌های غیرنفتی معادل ۳۶ میلیون و ۴۶۲ هزار و ۳۷۳ تن و مجموع تخلیه کالا‌های نفتی و غیرنفتی معادل ۵۷ میلیون و ۴۴۳ هزار و ۷۴۶ تن بوده است.

به گفته وی میزان بارگیری کالا‌های نفتی در بنادر مالکیتی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی تا پایان آذر ماه، معادل ۶۱ میلیون و ۷۴۱ هزار و ۱۹۸ تن، میزان بارگیری کالا‌های غیرنفتی ۵۳ میلیون و ۵۸۲ هزار و ۱۰۷ تن و مجموع بارگیری کالا‌های نفتی و غیرنفتی معادل ۱۱۵ میلیون و ۳۲۳ هزار و ۳۰۵ تن بوده است که در مجموع حاکی از رشد ۵.۳ درصدی در بخش کالا‌های نفتی و رشد ۲۱.۳ درصدی در بخش کالا‌های غیرنفتی است.

او می گوید: مجموع تخلیه‌ و‌ بارگیری کالا‌های نفتی تا پایان آذر ماه، معادل ۸۲ میلیون و ۷۷۲ هزار و ۵۷۱ تن و جمع تخلیه‌ و‌ بارگیری کالا‌های غیرنفتی ۹۰ میلیون و ۴۴ هزار و ۴۸۰ تن بوده؛ همچنین مجموع تخلیه‌ و بارگیری کالا‌های نفتی و غیرنفتی در مدت  زمان  معادل ۱۷۲ میلیون و ۷۶۷ هزار و ۵۱ تن بوده که حاکی از رشد ۶.۱ درصدی در بخش تخلیه‌ و بارگیری کالا‌های نفتی و غیرنفتی، رشد ۸.۶ درصدی در بخش تخلیه‌ و بارگیری کالا‌های غیرنفتی و رشد ۳.۵ درصدی در بخش تخلیه‌ و بارگیری کالا‌های نفتی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

او گفت: میزان تخلیه‌ و‌ بارگیری صورت گرفته در بخش عملیات کانتینری نیز تا پایان آذر ماه، معادل ۱ میلیون و ۹۱۷ هزار و ۳۵۴ TEU بود که در قیاس با عملیات کانتینری طی مدت مشابه سال گذشته، رشد ۴.۳ درصدی را نشان می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار