اجرای طرح آرامش در شهر احساس امنیت را افزایش می‌دهد

فرمانده انتظامی استان اردبیل از اجرای مرحله سوم طرح آرامش در شهر خبر داد و گفت: افزایش احساس امنیت فردی و اجتماعی از اهداف مهم اجرای این طرح است.

سردار جواد تقوی با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است؛ از اجرای مرحله سوم طرح آرامش در شهر خبر داد و اظهار داشت: افزایش احساس امنیت فردی و اجتماعی، توسعه نشاط اجتماعی و ناامن کردن فضای جامعه برای مجرمان از اهداف مهم اجرای این طرح است.

او افزود: برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر از رویکرد‌های این طرح بوده که به مدت ۴۸ ساعت توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و همکاری عملیاتی ماموران کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی استان اردبیل اجرا شد.  

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به دستاورد‌های اجرای این طرح گفت:دستگیری ۲۰۰ معتاد متجاهر، ۳۷ خرده فروش مواد مخدر، ۴ قاچاقچی و ۳ نگهدارنده مواد مخدر، کشف ۲۴ کیلو و ۵۱۳ گرم انواع مواد مخدر و یک دستگاه ترازوی توزین مواد مخدر و توقیف ۳ دستگاه خودرو از دستاورد‌های مهم اجرای این طرح است

سردار تقوی در خاتمه با قدردانی از مشارکت و همدلی مردم در اجرای موفق طرح‌های انتظامی خاطر نشان کرد: تلفن  ۱۳۰ و ۱۱۰ مرکز فوریت‌های پلیسی به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی در رابطه با فعالیت‌های مجرمانه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.