رهبر مخالفان دولت نتانیاهو آزادی اسرای صهیونیست را مهم‌تر از پیروزی در جنگ غزه دانست.

کشته شدن بیش از ۲۰ اسیر صهیونیست در حملات رژیم صهیونیستی به غزه باعث افزایش فشار‌ها به کابینه دولت نتانیاهو برای توافق با فلسطینی‌ها به منظور رسیدن به یک راهکار سیاسی برای تبادل اسرا شده است، اتفاقی که مستلزم پایان جنگ است که احزاب راستگرای صهیونیست حاضر به پذیرش آن نیستند. 

به گزارش تله تریدر، یائیر لاپید، رهبر مخالفان دولت نتانیاهو امروز اعلام کرد: بازگرداندن سالم تمامی اسرا بسیار مهم‌تر از پیروزی در جنگ با حماس در غزه است. 

لاپید در که در جلسه کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) سخن می‌گفت، افزود: من تایید می‌کنم که شکست حماس و آزادی اسرا هر دو اهداف بزرگ و بااهمیتی هستند، اما از جنبه ضرورت، این دو هدف یکسان نیستند و جان اسرای ما مهم‌تر از پیروزی در جنگ است. 

وی خاطر نشان کرد: ما در زمینه آزادی اسرای خود به میزان کافی تلاش نکرده ایم. ما نیازمند آن هستیم که تمامی اقدامات را در این زمینه انجام دهیم تا تمامی آن‌ها را به طور سالم بازگردانیم. 

جنبش حماس و جهاد اسلامی تاکید دارند تا زمانی که جنگ در غزه ادامه دارد و دشمن صهیونیستی به خصومت خود علیه مردم بی دفاع فلسطین ادامه می‌دهد، امکان مذاکره برای تبادل اسرا وجود ندارد. این دو جنبش بر تبادل همه با همه (تمامی اسرای صهیونیست در برابر تمامی زندانیان فلسطینی) تاکید دارند.

برچسب ها: جنگ غزه ، فلسطین ، حماس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۰۵ دی ۱۴۰۲
چون برای مردم کشورشان ارزش قائل هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۰۵ دی ۱۴۰۲
اسراییلیا احمق تر از این حرفان که دست از خواب و خیالای احمقانه اشون وردارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۰۵ دی ۱۴۰۲
لاپید؟
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۰۷:۱۷ ۰۵ دی ۱۴۰۲
احسن چون اگر ان مهاجر اهل کشور دیگر که اینک در اسراییل اقامت دارد و دو تابعتی در صورت عدم توجه به خواسته هایش اسراییل را ترک خواهد کرد و این همان چیزی است که حماس می خواهد
آخرین اخبار