مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از اشتغالزایی برای ۹۷۰۰ مددجوی این استان در دولت سیزدهم خبر دادو گفت: کمیته امداد امام یکی از موفق‌ترین دستگاه‌های اجرایی در اشتغالزایی چه در سطح ملی و چه در سطح استانی طی سال‌های اخیر بوده است.

محمدحسین ذوالفقاری مدیرکل کمیته امداد استان سمنان اظهار کرد: مددجویان کمیته امداد در دولت مردمی دکتر رئیسی چه از نظر پرداخت مستمری ماهانه و چه از نظر دریافت خدمات اجتماعی و فرهنگی و آموزشی، در شرایط مساعدتری قرار گرفتند که این مهم نتیجه نگرش ویژه دولت به قشر محروم و کمتربرخوردار بوده است.

وی با بیان اینکه تحقق دو میلیون از ۱۰ میلیون شغل وعده داده شده از سوی رییس جمهور به کمیته امداد سپرده شده افزود: کمیته امداد استان سمنان نیز در همین راستا وارد عمل شده و طی دو سال گذشته منشا خدمات شایانی برای جامعه هدف خود بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه سال گذشته کمیته امداد استان ۶ هزار و ۲۰۰ شغل در سطح استان ایجاد کرد، اضافه کرد: امسال نیز از ابتدای سال تا کنون قریب ۴۰۰۰ شغل برای مددجویان استان ایجاد شده است.

وی با اشاره به نرخ پایین بیکاری در سطح استان از آن به عنوان یکی از دلایل کاهش مشاغل ایجاد شده در سال جاری نام برد و خاطرنشان کرد: البته تا پایان سال و در سه ماهه زمستان نیز اجرای این برنامه در کمیته امداد استان با قوت بیشتر پیگیری می‌شود.

وی کمیته امداد سمنان را یکی از موفق‌ترین دستگاه‌ها در ایجاد اشتغال و ارائه آموزش‌های منجر به شغل نام برد و گفت: خوشبختانه ارائه آموطش‌های بروز و متناسب با نیاز‌های واقعی بازار کار در کنار حمایت‌های تسهیلاتی و نظارت‌های کاربردی منجر به حل بخش مهمی از نیاز‌های مددجویان در این بخش شده است.

ذوالفقاری با بیان اینکه کمیته امداد استان در ۶ سرفصل و آیتم جائز رتبه برتر در سطح کشور شده افزود: کمیته امداد استان در جذب اعتبار حائز رتبه نخست کشور شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار