کولاک محور خوی به چالدران را بست/سفر غیر ضروری ممنوع

مدیر کل راهداری آذربایجان غربی گفت: بارش برف و کولاک شدید، گردنه قوردیک و جاده زر آباد در محور خوی به چالدران را مسدود کرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با بیان اینکه بارش برف و کولاک شدید، گردنه قوردیک و جاده زر آباد در محور خوی به چالدران را مسدود کرده ، از مردم خواست تا از سفر‌های غیر ضروری به شهرستان چالدران خودداری کنند.

ایرج دست نشان افزود: کولاک شدید باعث شده که تردد در محور خوی - چالدران از وضعیت عادی خارج شده و انتظار داریم تردد در این محور صفر شود تا با پایان کولاک شدید بلافاصله همکارانمان بتوانند عملیات برف روبی را انجام دهند.

وی خاطر نشان کرد: علی رغم کولاک شدید عملیات راهداری در کلیه محور‌های مواصلاتی این شهرستان ادامه دارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی یاد آور شد: از شهروندان عزیز تقاضا داریم در صورت ضرورت سفر از محور‌های مواصلاتی این شهرستان وضعیت محور‌های مواصلاتی را از سامانه ۱۴۱ پیگیر شوند.

بخشدار بخش صفائیه خوی هم می گوید: به دنبال بارش برف و کولاک شدید در گردنه قوردیک و جاده زر آباد، محور خوی به شهرستان چالدران، مسدود شد.

کاظملو افزود: در حال حاضر امکان تردد از این محور وجود ندارد و راهداران سخت در تلاش هستند این محور به زودی بازگشایی کنند.

مدیر راهداری و حمل و‌نقل جاده‌ای خوی نیز اظهار کرد: کولاک در حال حاضر تردد در محور خوی به روستا‌های صفاییه را مشکل مواجه ساخته است.

کاظمی افزود: ۴ گروه بازگشایی راهداری خوی در حال بازگشایی محور‌های مسدود شده هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.